Almeria (provincie) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Simón Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was het minimum, maar goed.”

• Hotel Blanca Brisa Cabo de Gata Beoordelingsscore: 9

“Het diner in het restaurant is echt aan te bevelen”

• Ohtels Gran Hotel Almeria Beoordelingsscore: 9

“Mooi, groot hotel, centraal gelegen tussen strand en centrum.”

• Hotel Puntazo II Beoordelingsscore: 9

“Wij komen hier al jaren en dit is ons favoriete hotel in Mojacar, want alles klopt hier. Ruime (bad)kamers met terras, heerlijke tuinen en terrassen rondom, fijn zwembad,etc.”

• Mediterraneo Bay Hotel & Resort Beoordelingsscore: 5

“Avond eten”

• Catedral Almería Beoordelingsscore: 8

“Perfecte locatie. Midden in het mooiste deel van de stad. Zeer modern en proper hotel. Ruime kamers. Leuke bar en klein zwembad op het dak van het hotel.”

• “Ontbijt en diner fantastisch bediening aan tafel!!!!! Bij aankomst is het verwarmd zwembad…..Super”

• “Het hele complex. Mooie kamers en vriendelijk personeel.”

• Hotel Balneario De Sierra Alhamilla Beoordelingsscore: 10

“We werden warm ontvangen door de gastvrouw, die ons een rondleiding door het hotel gaf en alles probeerde uit te leggen in gebrekkig Engels. Door haar hebben we een heerlijk uurtje in het thermobad gelegen, echt een aanrader. De binnentuin word met veel liefde bijgehouden erg mooi en de eetzaal was erg bijzonder en het diner heerlijk.”

• Vértice Indalo Almería Beoordelingsscore: 9

“Alles ,als vrouw alleen zeker een aanrader (zoals ik ) ...warm onthaal, behulpzaam, iedereen heel vriendelijk, personeel,gewoon iedereen ... voelden me thuis Heerlijk gegeten (half pension) verder alles in de buurt , winkels,strand 👌💯”