Alpes-Maritimes Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chambre Love Luxe Monaco Beoordelingsscore: 8

“Locatie was super. alles was op loopafstand van winkels, centrum, haven. We hadden er zelfs een mini tuintje.”

• Trocadero Beoordelingsscore: 7

“Kleine en heel basic badkamer, maar wel heel proper, net zoals de rest van de kamer. Het persoon kan Engels wat leuk is als toerist.”

• Hôtel restaurant Oasis Beoordelingsscore: 9

“We hadden een heerlijke kamer begane grond Hotel heeft rustige leuke binnenplaats en ligt in rustige buurt in Nice.”

• Moxy Sophia Antipolis Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel.”

• Hotel Verlaine Beoordelingsscore: 8

“Pand is geweldig, de ligging is prima, je bent met minder dan 10 minuten wandelen aan zee. De kamer is uitstekend met een goed bed. We konden op het terrein parkeren onder een afdak met prachtige kamperfoelies. Heerlijk geurtje en groen.”

• GOLDEN TULIP CANNES HOTEL de PARIS Beoordelingsscore: 5

“Zwembad”

• La Bastide de Biot Beoordelingsscore: 10

“Alles was geweldig!”

• Hôtel Cannes Centre Univers Beoordelingsscore: 10

“Bij binnenkomst werden we al meteen vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd over het nemen van een ruimere kamer met groter bed. Dit is super goed bevallen! Al het personeel was vriendelijk, alles was schoon en we voelden ons welkom. Super service en top locatie met heel goede prijs kwaliteit verhouding.”

• Hotel d'Ostende Beoordelingsscore: 7

“Shop locatie en vlak bij oude stad en station. Vriendelijk personeel. Goed bed”

• Hôtel Riva Art & Spa Beoordelingsscore: 10

“Het terras en uitzicht zijn fenomenaal. Prima bed en heel net hotel. Spa op dakterras. Vriendelijk personeel.”