3. Beoordelingen vakantiewoningen: Elzas
Elzas Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Het appartement + de ligging.”

• “Goede ligging, nabij de snelweg, gratis parkeren op het afgesloten terrein”

• La Maison des Roses Beoordelingsscore: 10

“Vrijstaand met mooie tuin.”

• Gite Le Petit Malsbach Eguisheim Beoordelingsscore: 9

“Niet van toepassing”

• “Het was een ruim appartement met twee slaapkamers. Alles leek aanwezig. Ze hadden alleen op het moment dat wij kwamen een probleem met het stroom. Ze hadden het min of meer al opgelost maar wij hebben op dat moment zelf besloten om er niet te slapen, en dit hebben zij keurig afgehandeld.”

• La Maison Jaune Beoordelingsscore: 9

“Schitterend uitzicht en gezellig ingericht”

• “De gite met omheinde tuin en diverse zitjes ligt op een mooie plek, rustig achteraf in het dorp, naast het huis van de eigenaar. Vlakbij een treinhalte, er rijden weinig treinen en je hoort ze nauwelijks. Ook een goed uitgangspunt voor wandelingen in directe omgeving. De gite is klein, smaakvol en gezellig ingericht, prima voor 2 personen en een hond. Heerlijk bed en dik dekbed dat zelfs in juni nog steeds nodig was. Onze hond kon heerlijk vrij rondscharrelen in tuin. De eigen honden van de eigenaar hebben hun eigen terrein. Gastvrouw Anouk is zeer hartelijk en gastvrij; er stonden wijn en kougelhopf voor ons klaar. Eventuele vragen werden meteen beantwoord of opgelost. Muhlbach ligt in de prachtig groene Munstervallei en op korte afstand van allerlei bezienswaardigheden. In het dorp is een Proxi (een kleine buurtsupermarkt), daarnaast een goede bakker waar je ook wat kunt drinken of 's avonds kunt eten. Er tegenover is een EV oplaadpunt waar wij onze auto af en toe hebben kunnen laden.”

• Le Gîte bleu Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamer en leefruimte, ook overal rolluiken dus goed donker, ideaal voor ons dochtertje van 1 jaar die vroeg gaat slapen. Onze hond reist ook altijd mee, ook hij was super welkom, de gastheer liet hem zelfs eens buiten als wij even weg waren. Perfect voor ons! Ook prachtige wandelingen in de buurt! Enorm tevreden en we komen zeker terug als we nog eens in de buurt zijn!”

• Residhotel Mulhouse Centre Beoordelingsscore: 8

“Proper en netjes maar mag opgefrist worden.”

• Au Petit Bonheur Beoordelingsscore: 9

“Het was een appartement, ontbijt n.v.t.”