3. Beoordelingen vakantiewoningen: Elzas
Elzas Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Fijne kamer op loopafstand van het centrum”

• “Vanwege familie omstandigheden kregen we het andere appartement,le chêne zodat we ongestoord een nacht langer konden blijven dan gepland en daardoor niet hoefden te verkassen van het ene naar het andere appartement . Le chêne is mooi, ruim en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Het is nog erg nieuw en hier en daar mist nog een minuscuul iets als een plintje maar een kniesoor die daar moeilijk over doet. Een warme sfeer straalt niet alleen het appartement en de tuin uit, maar zeker de eigenaren waar wij contact mee hadden, vader en dochter. Zeker wat vader ons liet zien in tuin en zijn creatieve hobbies was hartverwarmend en de zelfgebakken koekjes van dochter waren niet alleen erg lekker maar ook troostrijk”

• “Jacuzzi en schoon”

• Appartements Orfèvres Cathédrale Beoordelingsscore: 6

“De ligging”

• Gîte de l'Est 1 Beoordelingsscore: 9

“Mooi en proper appartement, alles aanwezig, op 10 min wandelen van la petite Venise.”

• LE MUSCAT Beoordelingsscore: 8

“Goede centrale ligging en het appartement is voorzien van alle benodigdheden om meer dan 1 nacht te blijven. Fijn 2-persoonsbed. Schoon.”

• Zenao Appart'hôtels Mulhouse Beoordelingsscore: 6

“Dat de locatie dicht bij het centrum was en je dicht bij allerlei restaurantjes zat.”

• “De ruimte en goede veilige parkeerplaats”

• Gite "Le Riesling" à Riquewihr Beoordelingsscore: 9

“De locatie was voortreffelijk, beter kan gewoon niet.”

• Les Granges De Jadis d'Alsace Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie om uitstapjes te maken”