2. Hotellrecensioner FRA
  3. Recensioner för semesterboenden i Alsace
Alsace Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Gîte L'Atelier Gästbetyg: 8

”Bra läge i kanten på en historisk by. parkeringsmöjlighet i huset eller på gata i närheten.”

• ”Mycket trevlig vistelse. Ägarna Regis och Anne var fantastiskt hjälpsamma och svarade inom några minuter på våra få frågor. Nära till centrum och till stationen. Också en Carrefour matvarubutuk några hundra meter bort. Och ett bageri på hörnet. Toppen med tvättmaskin, där det även fanns tvättmedel att tillgå. Trevligt med ljudanläggning via bluetooth.”

• Le Jules Gästbetyg: 6

”Stort, bra läge”

• ”Lägenheten var välutrustad och ljus”

• ”Väldigt hög mysfaktor och kändes så välkomnande. Allt vi behövde fanns där. Läget fantastiskt bra.Nära till allt. Mysig innergård. Yannick är en mycket trevlig värd och vi kände oss så välkomna.”

• ”Mysigt och hemlikt. Köket var mycket välutrustat. Trevlig värdpar.”

• DANIELE Gästbetyg: 8

”Läget var mycket bra! Mycket centralt och lätt att ta sig fram med buss eller spårvagn varthän man än ville. Ändå lite småskaligt med ett bageri runt hörnet dit man kunde slinka in och köpa sig en frukost-croisant.”

• ”Nära till centrum (gångavstånd), bra med tvättmaskinen. Tydlig information från värd och smidig in och utcheckning.”

• ”Perfekt läge och välutrustat kök. Lugnt område. Prisvärt.”

• Jaennette Gästbetyg: 10

”En mycket trevlig lägenhet och en värd som vi hade en bra kontakt med innan ankomst och han mötte oss vid lägenheten”