2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen: Antwerpen (provincie)
Antwerpen (provincie) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Erg lawaaiig, verouderd hotel”

• A-STAY Antwerp Beoordelingsscore: 10

“Rustig modern lief”

• HOTEL BORNEM Beoordelingsscore: 9

“mooi net hotel .....niets te veel en niets te weinig”

• De Basiliek Beoordelingsscore: 8

“Prima ontbijt”

• Hotel Rubens-Grote Markt Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel/kamer, heerlijk ontbijt, top lokatie!”

• “De locatie en de luxe opzet van het hotel met diverse restaurants, een geweldige bar en wellness.”

• Trip Inn Eden Antwerpen Beoordelingsscore: 7

“Locatie, vlakbij Antwerpen Centraal. Kreeg een tweepersoonskamer, terwijl ik een eenpersoonskamer gereserveerd had.”

• Tulip Inn Antwerpen Beoordelingsscore: 7

“Personeel was heel vriendelijk. De bedden vond ik persoonlijk heel comfortabel.”

• Hotel Kempenrust Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was gevarieerd, veel keuze in de koffiesmaken en ruim voldoende. De jonge nieuwe eigenaar doet héél erg z'n best. Een ietwat verouderde accommodatie, maar de verbouwingen zijn gestart. Er is niets op te merken aan de kamer. De onze was klein, maar was uiteindelijk maar voor 1 nachtje, badkamer basic maar proper. Veel succes verder met het verder uitbaten van het hotel! Het komt zeker goed!”

• Hilton Antwerp Old Town Beoordelingsscore: 6

“De locatie is prima. Midden in het centrum. Het hotel hebben wij als oubollig ervaren. Dit komt door de gedateerde meubels, vloerbedekking en aankleding. Het bed was enigszins doorgezakt. Bij elke beweging golfde de ander zijde van het bed ook mee. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.”