Marathon-Athene route Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• PAME Paradiso Beoordelingsscore: 9

“Centrale ligging en het uiterst behulpzame personeel”

• Adam's Hotel Beoordelingsscore: 6

“De kamer was prima voor een paar nachten. Wij hadden gekozen voor een kleine kamer omdat we er maar één nacht verbleven. Het hotel ligt in de gezellige wijk Plaka, dichtbij de ingang voor het Akropolis.”

• Be My Guest Athens Beoordelingsscore: 9

“De locatie is ideaal Het personeel zeer vriendelijk en service gericht Comfortabele kamer, goed bed en fijne badkamer”

• The Lekka Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9

“De locatie. En het mooie dakterras waar het ontbijt werd geserveerd en waar je 's avonds een mooi uitzicht had op de Akropolis.”

• Apollo Hotel Beoordelingsscore: 8

“Heel fijn hotel vlakbij een metrostation en op 20 minuten lopen van de wijk Plaka. Heel vriendelijk personeel bij de receptie (een lieve dame die vertelde dat ze er al 17 jaar werkte). Wij hadden kamer 603 op de 6e etage en dan heb je een mooi uitzicht vanaf je ruime balkon op de Akropolis. De kamers zijn voorzien van een koelkast en een waterkoker. Het bed ligt ook goed en de badkamer was schoon en netjes. Het ontbijt is eenvoudig maar prima. Prijs-kwaliteit is goed.”

• LUX&EASY Signature Syggrou 234 Beoordelingsscore: 9

“Prima locatie op een klein half uurtje lopen van het centrum. Prima kamer en heerlijk zwembad op het dak”

• Minoa Athens Hotel Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijkheid personeel.”

• The Vault Athens Beoordelingsscore: 8

“Ik kwam vroeg in de ochtend aan maar dat was geen probleem. De key card lag voor me klaar en de dag erop kon ik zelfs een late check out krijgen.”

• “Locatie was super. Bedden goed. Terras is heerlijk. Heel goede airco ( niet lawaaierig)”

• Royal Olympic Hotel Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht prijskwaliteit .”