Aude Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Campanile Narbonne A9/A61 Beoordelingsscore: 8

“Prima bedden”

• Château Capitoul Beoordelingsscore: 9

“vrij nieuwe huisjes erg ruim, comfortabel”

• Camping Hameau Des Cannisses Beoordelingsscore: 6

“De prijs / kwaliteit verhouding is goed. Fijn als tussenstop te gebruiken . Locatie is echt geen camping. Het is een klein bungalowpark met plm. 55 wooneenheden. Er zijn enkele soorten huisjes. A; de 2 persoons met piepkleine veranda. B; de zogenaamde 4 persoons met normale veranda die gelukkig overdekt is. De 4 persoons zijn echt niet te gebruiken voor 4 volwassenen !!!! Om in bed te klimmen moet je een acrobaat zijn omdat bed tussen 3 wanden is ingeklemd. . De binnenruimte is heel beperkt. Er zit geen volwaardige keuken in maar een kleine kitchenette Maar alles ziet er erg schoon en verzorgd uit. Auto kun je parkeren op een centrale parkeerplaats. Alles is goed beveiligd. Er liggen fijne fietspaden om verantwoord te fietsen. Hou je van rust en een leuk boek dan kun je het er best een week volhouden.”

• Hotel de France Beoordelingsscore: 10

“De eigenaresse was zeer gastvrij en toen we vroegen waar we lekker konden eten had ze een tafeltje voor ons gereserveerd bij een top restaurantje vlakbij.”

• Hotel ibis Narbonne Beoordelingsscore: 7

“Het personeel, bijzonder vriendelijk en behulpzaam.”

• Domaine De Fraisse Beoordelingsscore: 9

“Zeer vredige ligging met alle comfort. Veel bezienswaardigheden zijn in de omgeving te zien. Van hier uit kan je met de wagen gerust een week rondtoeren”

• Hôtel De France Beoordelingsscore: 9

“Goed hotel met prima bedden, ontbijt en diner. Hartelijke bediening.”

• Logis Hôtel Château De Palaja Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt heel goed, geen gebruik gemaakt van het zwembad, badkamer in orde.”

• ibis budget Narbonne Sud A9/A61 Beoordelingsscore: 6

“Bed was goed”

• Adonis Carcassonne Beoordelingsscore: 8

“Mijn fiets kon ik veilig stallen in mijn appartement, de prijs en locatie zijn perfect. 10 min lopen van de oude stad en 20 / 30 min van de nieuwe stad”