2. Hotelanmeldelser for Indonesien
  3. Hotelanmeldelser for Indonesien
Badung Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sevn Legian Point fra anmeldelser: 10

"Et flot hotel der har en fin beliggenhed i byen. Mange gode spisesteder omkring. Værelserne er rene og pæne, samt behagelige senge. Alt i alt var det et dejligt ophold. Personalet er hjælpsomme og gør at oplevelse lige bliver “det bedre”."

• Padang-Padang Inn Point fra anmeldelser: 6

"Beliggenhed og pool"

• Olo Surf Nature Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet havde det sødeste personale med små søde dyr der rendte rundt på hele ejendommen. Vi vågnede op til de sødeste katte som sov på vores terrasse hver morgen. 😍 Skønt ophold!"

• Amnaya Resort Nusa Dua Point fra anmeldelser: 10

"Det var de sødeste personale, og et smukt og lidt eksklusivt🙏🏼"

• "Personalet var flinke, men der var også nogle som virkede ligeglad med gæsterne"

• Bali Sandy Resort Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden er fantastisk. Man bor i midten af Kuta, men alligevel i en lille oase, hvor der er stille og roligt. Butikker, stranden, restauranten og det flotte og lækre mall er lige rundt om hjørnet. Pool-området er fantastisk. God morgenmad med fint udvalg. Meget venligt personale. Lækkert med mulighed for massage på hotellet."

• Pondok Sari Kuta Point fra anmeldelser: 9

"Hyggelig atmosfære, flot pool, fin morgenmad. Lige hvad vi havde brug for på vores første dage på Bali."

• Le Grande Bali Point fra anmeldelser: 7

"Stort og fint golf ressort, fine pools, gode værelser, gode toilettet, gode toiletartikler, dejligt med køleskab på værelset."

• Fairfield by Marriott Bali Legian Point fra anmeldelser: 6

"Venligt personale"

• Adhi Jaya Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Fin beliggenhed, dejligt poolområde, ok morgenmad. Venligt personale."