3. Hotelbeoordelingen: Balearen
Balearen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hipotels Gran Playa de Palma Beoordelingsscore: 8

“het goed”

• “Zeer mooi en trendy hotel. Uitgebreid ontbijt. Verzorgde gym. Zeer goede bedden.”

• Hotel Araxa - Adults Only Beoordelingsscore: 9

“Prima kamers met airco, lekker ontbijt en zwembad. Je kunt de hele dag door wat eten of een drankje doen op het terras van het hotel, erg gezellig. Fietsen huren is mogelijk en wij hebben via het hotel een auto gehuurd, top!”

• Hotel Tarba Beoordelingsscore: 8

“We waren verrast, erg schoon en netjes, bedden slapen ook lekker, badkamer heerlijk schoon, ik zou het iedereen aanraden, we hebben heerlijke dagen gehad.”

• Universal Hotel Lido Park & Spa Beoordelingsscore: 10

“Prachtige ligging van het hotel. Mooie kamers. Heerlijke douche. Personeel super vriendelijk. Lekker ontbijt. Ook het buffet ‘s avonds was goed en niet duur. Er zijn overal plekjes rond het hotel waar je zalig kan genieten. Ook het strand is goed bereikbaar en ligt in een mooie baai. Wij huurden een auto om het eiland te verkennen.”

• “Hotel met zwembad en direct aan het strand. Mooi hotel en schone moderne kamers. We hadden alleen ontbijt want er zijn voldoende restaurants in de omgeving. Op loopafstand van de Hippie markt op woensdag. Klein koelkastje op de kamer. Badlakens gratis voor strand en zwembad.”

• ARTIEM Audax - Adults Only Beoordelingsscore: 9

“Mooi, verzorgd hotel. Wij hadden een kamer met zijdelings zeezicht, dit was zeker de kleine meerpijs waard. Rustig gelegen op de hoek van de baai van het iets drukkere/ toeristische cala Galdana. Zeer correcte prijzen in hotel - voor drank/eten. Wij hebben steeds voldoende parkeergelegenheid gevonden tegenover het hotel - dit kan misschien iets moeilijker worden in het hoogseizoen.”

• El Hotel Pacha Beoordelingsscore: 7

“Kamer”

• THB Maria Isabel - Adults Only Beoordelingsscore: 9

“De lokatie is perfect, rustig gelegen maar heel dicht bij de boulevard met veel levendigheid. Hotel heeft echt een goed prijs kwaliteit verhouding. Het eten was echt lekker en met zorg bereid. We waren meerdere dagen in mallorca of verschillende locaties. Dit hotel was het goedkoopste hotel, maar ook de beste die wij hadden. Alles klopte. Het enige wat ik miste was een gezellige avond in het hotel met animatie. Als dat 1 of 2 keer per week zou zijn dan zou dan een pluspunt zijn.”

• “Alles netjes. Prima ontbijt. Erg vriendelijk en professioneel personeel.”