2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Banten
Banten Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mercure Tangerang BSD City Beoordelingsscore: 9

“Mooi nieuw hotel dichtbij Aeon Mall. Goede uitvalsbasis voor andere plaatsen rondom. Goed ontbijt mooi zwembad en een tuin”

• FM7 Resort Hotel - Jakarta Airport Beoordelingsscore: 8

“Super fijn personeel met shuttlr service van en naar vliiegveld. We hadden flinke vertraging, maar ze hielden onze vlucht in de gaten we werden midden in de nacht direct opgehaald. Ontbijt was vanaf 4u en heel uitgebreid, heel fijn voor de vroege ochtend vlucht die we hadden.”

• CoffeeBunk Hostel Beoordelingsscore: 9

“Dany, een van de eigenaren van de hostel, is super relaxed en behulpzaam. Lekker om op te staan in een zaak waar ze hele lekkere koffie's maken! Daarnaast is de ligging uitstekend dichtbij het treinstation.”

• Orchardz Hotel Bandara Beoordelingsscore: 8

“Lokatie, aardig personeel, vroeg ontbijt”

• “Gastvriendelijkheid”

• Aviary Bintaro Beoordelingsscore: 8

“Locatie, personeel, ruime kamer.”

• “Ontbijt.”

• Anara Airport Hotel Beoordelingsscore: 9

“ontbijt was heerlijk”

• Atria Residences Gading Serpong Beoordelingsscore: 9

“Fijn hotel naast de summaecon Mall . Heerlijk ontbijt , ruime kamer , thee faciliteit aanwezig en iedere dag water . Heerlijk bed . Geen overbodige luxe maar gewoon goed . Lokatie is super . ‘s avonds kan je lekker naar de mall waar er iedere avond nog live muziek is. Veel eettentjes en leuke winkels . Direct naast de Mall is een traditionele Pasar en voor de avond is iets verderop een foodmarket . Heerlijk verblijf op half uur van vliegveld .”

• “Dichtbij de luchthaven. Kamers oké, maar niets bijzonders. Personeel heel vriendelijk”