2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hoteller i Spania
Barcelona-provinsen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel 1898 Omtalescore: 10

«Lokasjonen for hotellet var perfekt! Det ligger veldig sentralt, og det tok kun 10 minutter med taxi til stranden. Veldig god service blant de ansatte, og en fantastisk lukt gjennomgående i hele hotellet. Vi ble veldig positivt overrasket over både hotellet i seg selv- og standarden på rommet. Toppetasjen med basseng og bar var også helt topp! Vi kommer definitivt til å velge dette hotellet igjen.»

• Twentytu Hostel Barcelona Omtalescore: 4

«Hyggelig personale, fin takterasse.»

• Hotel Lloret Ramblas Omtalescore: 10

«Lokacija»

• Casa Llimona Hotel Boutique Omtalescore: 10

«Vakkert, veldig god beliggenhet, vennlig personale.»

• «Ryddig og pent, vond lokt nor vi gikk in på rom kunne lufte litt»

• H La Paloma Boutique Omtalescore: 10

«Kort vei til t-banen. Rommet var Rent og bra str. Hyggelig betjening. Passet meg helt perfekt»

• «Beliggenheten er bedre enn best, og ligger nært alt du kan tenke deg. Lett adkomst til taxiholdeplass like ved, for evt. reiser litt lengre unna. Frokosten var bra nok, men vi valgte å spise frokost også på nærliggende kafeer, og fant også der frokost like god til noe rimeligere penge. Uteområdet/bassengområde er svært stille, ryddig og behagelig og var en god overraskelse. Stort bad og deilig trykk i dusjen på badet. Dagligvarebutikk rett rundt hjørnet, og deilige kafeer og restauranter like ved og i samme gate. Ligger i en travel handlegate/gågate, men det er et svært stille strøk når butikkene stenger.»

• Exe Barbera Parc Omtalescore: 3

«Senga var behagelig»

• Hotel Sant Agustí Omtalescore: 7

«Reint og fint»

• Catalonia Eixample 1864 Omtalescore: 10

«Sentral beliggenhet og hyggelig personalet.»