2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Bayern
Bayern Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Gasthof-Hotel Höhensteiger Point fra anmeldelser: 7

"Overnattede en enkelt nat . Der er åbenbart problemer med afløbet på badeværelset , hele værelset stank af klor da vi ankom og det blev ved , kunne ikke lukke vinduerne pga stanken . Da vi stod op næsten morgen var klor lugten væk men til gengæld stank der af kloak . Natbord lampe hylde ved højre side af senge var ikke rengjort , tykt lag støv . Maden et andet kapitel . Meget underligt tilsmagt mad . Men der var mange gæster Damen i receptionen virker skræmmende ikke særlig venlig mega højt talende . Som at hendes manglende kendskab til andre sprog end tysk gør at hun bare taler HØJERE ."

• Weingut Pastoriushaus - Artur Steinmann Point fra anmeldelser: 9

"Et hyggeligt hotel, der var bla. et køleskab med egne vine og glas. Man krydsede af på en liste, hvorefter beløbet kom med på den samlede regning. Ligger 100 meter fra floden Main, hvor det er hyggeligt at gå en tur eller cykle."

• Pension Feldschlössl Point fra anmeldelser: 7

"Prisen"

• Gasthof Adler Point fra anmeldelser: 8

"Pænt renoveret Gasthaus holdt i den gamle stil. Enkelt men fin morgenbuffet med ny tilberedte æg. Hyggelig stemning"

• Gästehaus Estenfeld bei Würzburg 24 h Point fra anmeldelser: 9

"Tæt ved motorvej. Lukkede os selv med kode. Nyt og flot indrettet. Tæt ved restaurant."

• Gasthof Adler Point fra anmeldelser: 8

"Fint værelse, fin aftens- og morgenmad. Personale ved morgenmad var meget venlige. Adler er en gammel kro med fine værelser, rent og pænt."

• Gasthof zum Rößle Lautrach Point fra anmeldelser: 10

"Fredeligt og hyggelig plads"

• Schlossrestaurant Neuschwanstein Point fra anmeldelser: 6

"Ligger smukt og tæt på Neuschwanstein"

• Pension Hofer Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk hyggelig by og mange restauranter"

• Pension Agathe Point fra anmeldelser: 10

"Vi kunne lide alt."