2. Hotelanmeldelser for Tyskland
Bayern Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Hotel Garni Schlossblick Point fra anmeldelser: 9

"Placeringen."

• Pension Carlbauer Point fra anmeldelser: 8

"Centralt beliggende. 100 meter fra Donau. Fin morgenmad. God seng og meget rent og velindrettet værelse. Sikker parkering af min cykel, cykelværktøj tilgængeligt."

• Schneiderwirt Point fra anmeldelser: 9

"Handicap venligt"

• Gasthof Mühlwinkl Point fra anmeldelser: 8

"Rolig beliggenhed. Venligt personale. Aflåst og sikker cykelparkering. God morgenmad."

• Gasthof-Hotel Höhensteiger Point fra anmeldelser: 7

"Overnattede en enkelt nat . Der er åbenbart problemer med afløbet på badeværelset , hele værelset stank af klor da vi ankom og det blev ved , kunne ikke lukke vinduerne pga stanken . Da vi stod op næsten morgen var klor lugten væk men til gengæld stank der af kloak . Natbord lampe hylde ved højre side af senge var ikke rengjort , tykt lag støv . Maden et andet kapitel . Meget underligt tilsmagt mad . Men der var mange gæster Damen i receptionen virker skræmmende ikke særlig venlig mega højt talende . Som at hendes manglende kendskab til andre sprog end tysk gør at hun bare taler HØJERE ."

• Weingut Pastoriushaus - Artur Steinmann Point fra anmeldelser: 9

"Et hyggeligt hotel, der var bla. et køleskab med egne vine og glas. Man krydsede af på en liste, hvorefter beløbet kom med på den samlede regning. Ligger 100 meter fra floden Main, hvor det er hyggeligt at gå en tur eller cykle."

• Gasthof Linden & Wildkräuterhotel Point fra anmeldelser: 10

"På vej fra Italien til Danmark havde vi booket et værelse. Hotellet ligger tæt på A7, i en lille og stille landsby Linden. Værelset var i fin stand, meget rent med et nyrenoveret bad. Flink personale og vi spiste rigtig godt aftensmad i restauranten. Morgenmaden var virkelig god og blev serveret i en meget hyggelige omgivelser. Vi havde kun 1 overnatning, men man kunne sagtens bo nogle nætter, da området har mange spændende steder at byde på"

• das-hornsteiner Point fra anmeldelser: 7

"Lejligheden lå optimalt i centrum."

• Pension Konditorei Cafe Dora Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt rent og pænt værelse. Meget stort Balkon var et ekstra plus"

• Lug ins Land Wachsenberg Point fra anmeldelser: 8

"Sengene var utroligt behagelige, at sove i. Høj rengøringsstandard og en meget sød værtinde."