3. Beoordelingen B&B en herberg: Beieren
Beieren Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie en woning waren prachtig”

• Hotel Andreasstuben Beoordelingsscore: 6

“Het restaurant was gesloten wegens vakantie, waarvan we niet op de hoogte waren. Voor het ontbijt moesten we naar de bakker. Er was een dame die de kamer verzorgde en dat deed ze geweldig!”

• Fraenkischer Hof Beoordelingsscore: 9

“Fijne grote kamer. Vriendelijke eigenaar. Je kunt in het hotel heerlijk eten. Fietsen konden acher het hotel onder een afdak staan. Mooie omgeving.”

• Hotel Pelikan Beoordelingsscore: 7

“De prijs was in verhouding met deze accommodatie. Kamer en douche zijn gepimpt, zien er best verzorgd uit. Op loopafstand van het centrum.”

• Gasthof Alter Wirt Beoordelingsscore: 9

“Hygiëne, de inrichting en het restaurant beneden”

• Hotel Seehalde Beoordelingsscore: 9

“Hadden een ruime kamer. Het ontbijt was royal, met veel variatie. Vriendelijk personeel. Prima locatie op korte afstand van het meer.”

• Waldpension Pfeiferhaus Beoordelingsscore: 10

“De rust, mooi in het bos. En toch niet ver weg van Bayreuth, 20 auto/motor minuten. Alles was in orde, en ja als men zoekt vind men ook dingen om slecht teschrijven. Maar dan moeten die mensen ook bij hun zelf thuis kijken als daar alles in orde is. Ik kom zeker weer, om tekijken wat veranderd/ verbetert is.”

• Gasthaus Zum güldenen Rößlein Beoordelingsscore: 9

“Zeer moderne, schone kamer, met een mooie fijne badkamer. Het zag er allemaal heel nieuw uit. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.”

• Pension Engelkeller Beoordelingsscore: 8

“Prima kamer voor overnachting, goed ontbijt.Locatie goed.”

• Pension Lex Beoordelingsscore: 10

“Bed en ontbijt”