2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Zwarte Zee (Turkije)
Zwarte Zee (Turkije) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Nani Boutique Hotel & Bungalow Beoordelingsscore: 10

“Alles was top!! Geweldig ik heb er van genoten.”

• ZAL SUİTE Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijke en hulpzame eigenaar. 👍🏻🙂”

• miamia fatih Apart Beoordelingsscore: 10

“Personeel was erg vriendelijk. Kamers zijn schoon, bed was comfortabel. Badkamer zag er netjes uit. Vanaf de weg waar hotel zich bevindt kan je luchthaven zien (5 min loopafstand). Er zijn cafes en restaurants in de buurt. Bushalte is op 3 min loopafstand. Er rijden busjes naar de centrum (5-7 minuten). Deze accommodatie is zeker een aanrader.”

• Sweet Home Suite Hotel Beoordelingsscore: 10

“Prima ontbijt en per taxi 5 minuten van de luchthaven ( voor 4 euro 50 ) Vriendelijke ontvangst en een fantastisch hotel. Voor iedereen die op Trabzon vliegt aan te raden.”

• Özen Villa Apart Beoordelingsscore: 9

“De service”

• Montana Suite Bungalows Beoordelingsscore: 10

“Personeel, eigenaar, ligging, bungalow zelf .... Ik werd in watten gelegd..., zo behulpzaam, zo lief.. Ik kom zeker terug deze keer met vrienden Dit gaat mijn 'escape' vakantiebestemming worden Via deze weg wil ik het hotel nogeens bedanken voor hun gastvrijheid... alles was super!”

• Ayliya bungalow Beoordelingsscore: 10

“Een warm welkom en super vriendelijke mensen!”

• Keyfi Teras Bungalov Beoordelingsscore: 10

“De mensen die er werken zijn goed bereikbaar en staan altijd voor je klaar. Ze zijn heel vriendelijk en de bungalov was super schoon!”

• Medi Apart OteL Beoordelingsscore: 6

“Mooie locatie met veel winkels omheen en dichtbij het strand”

• Kuzey suite home Beoordelingsscore: 8

“Personeel was zeer aardig en ook de eigenaar.”