3. Beoordelingen B&B en herberg: Bretagne
Bretagne Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Kerbugalic GR34 Beoordelingsscore: 6

“Ontbijt was goed”

• Domaine de kerbillec Beoordelingsscore: 10

“Hubert en Martine zijn een fantastisch gastvrij echtpaar. In een prachtige ambiance geven zij de gast veel waar voor het geld. Mooie ruime kamer en uitstekende sanitair. De bedden zijn van prima kwaliteit. De ruime keuken biedt de mogelijkheid om eenvoudige maaltijden klaar te maken. Iedere avond uit eten is ook niet alles. Veel aandacht wordt gegeven aan het informeren van de gast over de mogelijkheden in de omgeving. Mooie fietstochten en een prachtige golfbaan. Het ontbijt is van grote klasse”

• “Mooie B&B op een goed gelegen locatie. Goed ontbijt met verse plaatselijke producten. Kamer was dik OK.”

• Chambre d'Hôtes de la Grande Greve Beoordelingsscore: 10

“Michel en Michèle zijn super gastheer en -vrouw. Niets was hun teveel om het ons naar onze zin te maken. We kregen veel tips over de omgeving, het was een heel lekker ontbijt met huisgemaakte producten en zelfgebakken dessertjes. Kamer en badkamer waren mooi en heel proper. Mijn vrouw kreeg zelfs een leuke attentie omdat het moederdag was daar. Zeker een aanrader voor iedereen. Bedankt Michel en Michèle.”

• B&B du Cloître Beoordelingsscore: 9

“Originaliteit, vriendelijkheid en behulpzaamheid. Uitstekend ontbijt.”

• Rose de la Mer Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk Engels koppel dat zeer behulpzaam is. Lekker English breakfast (keuze) met aanpassing voor lactose intollerantie. Parkeren vlak voor de deur. Typisch Engels ingerichte kamer en ook wel Franse invloeden.”

• “locatie en uitzicht was geweldig voortuin heerlijke plek cafe in hoofdstraat geweldig”

• “Ontbijt was goed, maar omdat het niet zo een goed weer was, moesten we het ontbijt nuttigen aan een te laag tafeltje.”

• Le Haut Pont de la Baie Beoordelingsscore: 8

“Mooie ruime kamer en badkamer. Goed ontbijt met veel huisgemaakte producten. Prima laden EV, 7KW/U tegen schappelijke prijs. Op half uurtje rijden van Mont Saint Michel.”

• “Prachtige locatie met toegang tot strand. Super gastvrij. Hond vriendelijk. Een historische belevenis.”