2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Brussel (gewest)
Brussel (gewest) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Heel centraal”

• “Fijne, nette en schone accommodatie! Fijn dat je met de code kon inchecken, en veel informatie van te voren kreeg en de fotos overeenkwamen met het appartement.”

• Sweet Inn - Bodeghem Beoordelingsscore: 8

“alles was oke, supermarkt vlakbij”

• Guesthouse Marie Therese Beoordelingsscore: 8

“Een mooi groot en schoon appartement, met alles wat je nodig hebt. Een groot terras maakt het af. Lime steps en fietsen op de hoek van de straat zijn super handig.”

• Aparthotel Résidence Bara Midi Beoordelingsscore: 1

“De rust”

• Centerstay Brussels Beoordelingsscore: 7

“top locatie”

• Brussel House Basilic Beoordelingsscore: 8

“Rust en ligging”

• “Goede locatie net buiten de drukte. 20 min wandelen naar centrum. Metro om de hoek”

• Modern Apartment First Floor Beoordelingsscore: 10

“Alles aanwezig wat nodig is in de ruime kamer en keuken . en alles is netjes en schoon”

• Fish Market Apartments Beoordelingsscore: 10

“Wij hebben overnacht in een geweldige B&B, gesitueerd in een prachtig herenhuis/stadskasteel dichtbij het Cathelijneplein. We hadden een prachtige, zeer ruime dubbele slaapkamer tot onze beschikking, met een keurige badkamer en wc. Het huis was prachtig ingericht. Er was een goed geoutilleerde keuken en prachtige woonkamer voor algemeen gebruik. Er was zelfs een fitnessruimte in de kelder (geen gebruik van gemaakt). In de ochtend kregen we een heel lekker en uitgebreid ontbijt. Als ik een volgende keer naar Brussel ga, boek ik weer deze B&B.”