2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Burgenland
Burgenland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Landhaus Pannonia Beoordelingsscore: 10

“wij zijn heel goed verzorgd geweest door de vrouw des huizes. alles was zeer netjes en een super ontbijt. wij keren zeker nog is een keer terug.”

• Hotel Drahteselböck Beoordelingsscore: 5

“ontbijt was oke”

• Gasthof Gerlinde Gibiser Beoordelingsscore: 8

“Goed en uitgebreid ontbijt. Alles vers en uitstekende bediening.”

• Gasthaus Helena Beoordelingsscore: 5

“Locatie was prima en de gastvrouw deed haar best. We hebben ontbijt bijbesteld en dat was toereikend”

• Kaplan am Kurpark Beoordelingsscore: 8

“De rust mooie kamer en zeer vriendelijke mensen”

• Weingut Lichtscheidl Beoordelingsscore: 8

“super wijnproeverij gehad, mooie kamers, goed ontbijt”

• Pension Laubenhof Beoordelingsscore: 9

“Heel lekker buffetontbijt met alles aanwezig, kaas hesp,..tomaat mozarella, verse eier- en bieslooksalada, vers fruit, huisgemaakte cake, huisgemaakte confituur, verse keizerpistolets, yoghurt, ontbijtgranen. Ruime propere kamer met alles wat we nodig hadden. Heel vriendelijke en behulpzame huisvrouw die ons allerlei nuttige informatie gaf. Ruime en veilige parking. Heel goede ligging in het centrum van Mörbisch”

• Blumenhof Wegleitner Beoordelingsscore: 10

“Het gastverblijf en de gastvrouw waren super! Mooie locatie, lekker ontbijt, heel behulpzaam.”

• Pension Peterhof Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie ruime kamer goed ontbijt”

• Pension Sonnenhof Beoordelingsscore: 9

“De hartelijke ontvangst. De fijne kamer. De ruime tuin, waarin we heerlijk konden ontbijten. De tips die we van de eigenaresse hebben ontvangen over de mooie omgeving. De superfijne E-bikes die we direct bij de accommodatie konden huren.”