2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Burgenland
Burgenland Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Mycket trevlig och fantastisk serviceminded dam som mötte oss så fort vi parkerat utanför. Fin privat parkering för våra motorcyklar. Frukosten var verkligen något extra. Mysig innergård”

• Pension Eder Gästbetyg: 8

”Enkel men bra frukost, väldigt trevlig och hjälpsam personal.”

• Haus Margarethe Gästbetyg: 10

”Ett fantastiskt boende med väldigt trevlig personal.”

• ”väldigt trevlig personal bra frukost rent”

• Winzerhof Kiss Gästbetyg: 10

”Allt! Rummet var som ett designhotell, knappt en rät vinkel. Rymligt med enkel genomtänkt inredning,smakfullt med vackra träinslag Duschen var den bästa jag träffat på. Hela stället har en totalt inbjudande atmosfär. Frukostrummet är också ett vardagsrum där man kan ta med lite tilltugg till vinerna som finns att köpa och dricka. Innergården var också ett rum för umgänge och trivsel. Människorna vänliga glada och värdinnan mycket trevlig.”

• Landhaus Rust Gästbetyg: 10

”Bra centralt läge i Rust. Kort promenad till gamla stan med all sin charm. Storkar på taken och goda viner. Supertrevlig värdinna som verkligen gjorde allt i sin makt för att alla skulle trivas. Mycket god frukost med lokala specialiteter. Väldigt vacker rosenträdgård att bara sitta och njuta i.”

• Gästehaus Zieserl Gästbetyg: 10

”Mycket trevliga ägare, de hälsade oss välkomna på ett mycket hjärtligt sätt. Bra parkering till våra motorcyklar. Huset ligger vackert på en höjd med fin utsikt”

• Pension Thermensonne Gästbetyg: 7

”Kanon frukost och trevlig personal”