2. anmeldelser av hoteller i USA
  3. anmeldelser av hotell i California
California Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Rom - veldig bra. Meget god service.»

• Gaige House Omtalescore: 10

«Fantastisk vakkert tradisjonelt hus nærmest pakket inn i en frodig vakker hage m basseng/jacuzzi - innredning inspirert i japansk minimalistisk stil. Fokus på helheten og alle detaljer! Få rom, hyggelige gjester, rolig og godt med space! Nydelig frokost, afternoonsnack & vin, samt sake og portvin. Sympatisk m sjakk og ulike spill i salongen🍀 deilig romslig rom med AC+vifte med den beste sengen og vakkert bad m boblekar. Romslig garderobe og ellers alt du trenger! Om jeg igjen skal på tur i Sonoma el Napa Valley, bor jeg gjerne her!»

• Warwick San Francisco Omtalescore: 8

«Veldig fint og klassisk hotell. Rett ved en diner som hadde veldig god frokost.»

• «Veldig trivelig hotell. Stort rom, deilig seng, fin sittegruppe, tykke håndklær. Rent, og air kondisjon som var stille»

• «Beliggenheten»

• «Rent hotell. Gode senger, nydelig å sove i etter ett døgn på reise.. Rolig område. Enkel og grei frokost. Hyggelig personale. Flyplasstransport en gang i timen tar ca 15 minutter. Mitt andre opphold her.»

• «Over all forventning. Lobbyen er innbydende med en fin lobbybar som serverer enkel frokost. Betjening er vennlig og hjelpsom. Det er nydelige rom, selv om de er små fordi de er smart innredet og med store vinduer. Fantastisk deilig seng med gode puter og dyner. Fint bad, god trykk på vannet, og ordentlig varmt vann. Tykke, gode håndklær. Rent over alt.»

• «Alt»

• Sonder The Beacon Omtalescore: 5

«Veldig god beliggenhet med kort vei til strand, shopping og restauranter. Sengen var veldig god og det var rent og pent på hotellet»

• «God parkering, hyggelig og hjelpsomt personale, fint rom»