3. Hotelbeoordelingen: Campania
Campania Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aequa Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ruin met zwemba en uitzicht.”

• Hotel St. Giorgio Beoordelingsscore: 9

“Mooi hotel met ruime kamer. Mooi aangelegd zwembad en uitzicht op de bergen. Prima ontbijt met voldoende keus.”

• “Het uitzicht was adembenemend. Het eten zeer goed en de omgeving fantastisch. Zeer vriendelijke familie. Ik heb me zo fijn welkom gevoeld.”

• Bella Baia Campsite Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht en de locatie waren simpelweg fantastisch…”

• Il San Cristoforo Beoordelingsscore: 8

“Prachtige locatie, mooie tuin en heerlijk zwembad. Kamer erg groot en schoon. We hadden een upgrade naar de junior suite. Ontbijt compleet. Dichtbij Napels en vliegveld. Wij gebruikten deze locatie als afsluiter van onze trip naar Amalfi zodat we nog even konden ontspannen bij een zwembad voor we naar huis vliegen.”

• Al Boschetto Beoordelingsscore: 7

“Zeer vriendelijk personeel. Originele kamer. Pluspunt was de aanwezigheid van een bakker op het gelijkvloers. Gratis parking aan het hotel.”

• “Wat een fijn ontvangst toen we vroeg aan kwamen en we op het terras buiten konden wachten zodat de kamer vroeger klaar was voor check-in. Het personeel was zeer vriendelijk en betrokken, professioneel. De locatie, hoewel wat ver van het centrum, was prachtig qua uitzicht over de baai van Napels en de Vesuvius! Met metro en funicolare prima te doen! We hebben iedere avond heerlijk in het hotel gegeten van de prima gerechten!”

• Nido Verde Beoordelingsscore: 10

“De host was super vriendelijk en hielp ons om alles in de buurt te verkennen. Hij had super goede tips over de mooiste plekken en het ontbijt was heerlijk!”

• Holiday Inn Naples, an IHG Hotel Beoordelingsscore: 7

“Achteraf de kamer en ook het ontbijt”

• Hotel & Resort Tre Fontane Luxury Beoordelingsscore: 10

“Top service en personeel. Mijn vrouw en ik waren daar voor onze huwelijksreis. We kregen een kamerupgrade en cadeautjes bij aankomst. Het vervoer van de luchthaven werd door het hotel geregeld en we konden direct in onze kamer inchecken in plaats van pas in de namiddag. Heel behulpzaam personeel en het hotel is perfect rustig gelegen.”