2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Campania
Campania Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Utsikten! Personalet var veldig behjelpelige :)»

• Hotel Victoria Place Omtalescore: 9

«Beliggenheten er helt topp, rett ved den sentrale plassen hvor bussholdeplassen er. Personalet var veldig vennlige og vi følte oss veldig godt mottatt. Hyggelig frokost med terrasse.»

• Art Hotel Gran Paradiso Omtalescore: 10

«Flott basseng, svært hyggerlig personale. Lå litt oppe i åsen men hotellet hadde egen taxibuss som kjørte opp og ned til sentrum mange ganger for dagen»

• «Kort avstand til flyplassen; ca 12 minutter å gå.»

• Hotel Panorama Omtalescore: 9

«Rummet var fantastiskt med sköna sängar. Utsikten var magisk! Läget på hotellet var perfekt, mitt på strandpromenaden. Frukosten höll en hög kvalitet! Nära till stranden och restauranger. Hotellet hjälpte till med att boka guidad utflykt till Pompji som var mycket uppskattad. Bra med mörkläggande jalusier.»

• Hotel Il Gabbiano Omtalescore: 6

«Hotellet, flott. Pluss på utsikt»

• Grand Hotel Aminta Omtalescore: 7

«Fin utsikt. Basseng og boblebad God drinker i baren»

• Hotel Le Terrazze Omtalescore: 9

«Hadde ikke bestilt havsutsikt, men fikk fantastisk utsikt av hav og amalfi-by! Deilig frokost med mange valg-muligheter. Nydelig utsikt fra frokost-området.»

• Grand Hotel Due Golfi Omtalescore: 10

«Vennlig personale, som var svært hjelpsomme og imøtekommende. Flott beliggenhet med fantastisk utsikt. Nydelig bassengområde. Rolig og fredelig område, tilbaketrukket fra bysentrum.»

• Hotel Palazzo Guardati Omtalescore: 9

«Midt i byen, samtidig nært stranden. Perfekt for oss. Trivelig personale.»