2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Campania
Campania Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Villa Pacis Omtalescore: 10

«Koselig sted til en svært billig pris. Frokost var også inkludert, noe som var fint. Ikke så langt å gå unna Napoli San Giovanni togstasjon, slik at man enkelt kan komme seg til Pompeii eller Napoli sentrum.»

• Kemì Luxury Suites Omtalescore: 10

«Overnattingsstedet hadde fantastisk utsikt og veldig hjelpsomt personell.»

• Oltre la Costa Omtalescore: 7

«Det var rent og fredelig»

• Dimora Doria d'Angri Omtalescore: 5

«Fin beliggenhet, fin størrelse på rom pg godt renhold»

• Casa Antonio Omtalescore: 8

«God atmosfære, rolig sted med fantastisk utsikt. Hele familien var involvert i driften og gav masse god informasjon, tips og råd! Gode kunnskaper om øya og kultur. Hjemmebakt brød og kake til frokost med hvite duker i hagen - deilig start på dagen. Genuint og hyggelig! Ta med gode sko - det er kun mulig å komme dit til fots. Men fortvil ikke vertskapet hjelper til med å frakte bagasjen opp bakken!»

• San Gennaro B&B Omtalescore: 8

«Perfekt beliggenhet og hyggelig rom med fransk balkong. Lite støy selv om beliggenheten var supersentral!»

• «Flott mottagelse av Gabriella , husverten! Helt unik. Rent og delikat på rommet . Hun sørget for taxi til flyplassen da vi skulle reise tidlig neste dag. Enkel frokost ble servert på rommet før vi reiste. Vi hadde kun én natt der, men kommer gjerne tilbake . Anbefaler familierommet , om man skal bo der flere dager.»

• Palazzo Residenza Madre Omtalescore: 8

«Ekstremt bra lokasjon midt i gamlebyen! Flott sted dersom man er glad i hverandre (ingen dører i leiligheten). Ellers høy standard og nespressomaskin var et pluss.»

• Unico Relais Omtalescore: 10

«Veldig rent og pent God seng og flott bad. Personalet gjorde alt for at vi skulle ha det bra»

• B&B PROCHYTEA Omtalescore: 10

«Overnattingsstedet var sentralt og hadde en nydelig hage hvor man kunne spise frokost! Hyggelig og hjelpsomt personell.»