2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Campania
Campania Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Magma Home - Rooms & Roof Omtalescore: 10

«Servicen var over all forventning. Roberto ga tips, hjalp oss med reservasjoner. Frokost på takterrassen var helt nydelig!»

• B&B Pietre Preziose Omtalescore: 10

«Perfekt beliggenhet. Veldig enkelt å kommunisere med hosten»

• «Delikat, rent, moderne. Deilige balkonger, rett og slett fantastisk overnattingssted 😊 det ble booket taxi til oss på avreisedato, presis sjåfør, betalte 20 euro for 2 personer 😊 vi kommer tilbake 👏🏻🌞😊»

• Le Dimore di Lorenzo Omtalescore: 10

«God informasjon før ankomst. God mottagelse. Fint rom med balkong.»

• Mamaral Omtalescore: 8

«Hjemmekoselig hyggelig personale (eiere)»

• Residenza Matilde Omtalescore: 10

«Så delikat, viket ny oppusset. Lå veldig sentralt.»

• Corte Degli Ulivi Resort Omtalescore: 10

«Fantastisk utsikt, komfortable senger, hyggelig verter og god mat.»

• Lombardi Luxury Home Omtalescore: 8

«Rommet og badet var nyoppusset, topp standard.»

• B&B il Divino Omtalescore: 10

«En liten tilbake melding til bed and breakfast hotellet vi bodde på. Veldig bra standard på rommet.ultra rent rom med alt interiør av ny dato. Veldig hjelpsom kontakt person som heter Sofia hvis vi trengte hjelp eller måtte vite noe. Vi hadde rom med frokost. Frokosten kunne vært bedre,og var ikke på stedet,vi måtte gå ut og over gaten. Det vi fikk var en cappuchino og en små pizza,og det var greit nok.»

• «Veldig trivelig betjening som er standby hele døgnet på whatsapp hvis du lurer på noe. Lokalisering ifht restautanter og uteliv var helt kanon. Superfint rom med den høyeste takhøyden jeg har opplevd på et hotellrom! Pluss for stort og meget fint bad på king size suiten. Parkering i parkeringshus 200meter unna fungerte utmerket.»