2. Hotelanmeldelser for Bahrain
  3. Hotelanmeldelser for Hovedstadsguvernementet
Hovedstadsguvernementet Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Delmon International Hotel Point fra anmeldelser: 4

"Beliggenheden."

• Wyndham Grand Manama Point fra anmeldelser: 9

"Alt var perfekt. Kun en kommentar, det ligger 2 km forlangt fra byen"

• Le Méridien City Centre Bahrain Point fra anmeldelser: 10

"fremragende hotel med bahrains bedste beliggenhed"

• Arman Hotel Juffair Mall Point fra anmeldelser: 5

"Maden på hotellet er ikke prangende, men til gengæld er der mange butikker og restauranter i området. Nabobygningen, Juffair Mall, har en stor dagligvarebutik på 3.sal som har en glimrende delikatesseafdeling."

• Swiss-Belsuites Admiral Juffair Point fra anmeldelser: 10

"Et hotel med mange plusser - men det største er det meget, meget smilende og servicemindede personale både i receptionen, i restauranten og ved poolen/i fitnessafdelingen. Allerstørste roser til Mahmoud i receptionen, som var utroligt imødekommende, da vi havde et ønske om at skifte lejlighed/suite efter 3 af vores 9 nætter på hotellet. Vi blev opgraderet til en større lejlighed/en større suite på en høj etage med dejlig udsigt og to balkoner. Tusind tak Mahmoud. Selve hotellet levede helt op til vores forventninger. Lejlighederne/suiterne er velindrettede og veludstyrede. Det er dejligt med et køkken med køleskab, hvor man kan opbevare ting på køl. Morgenmaden er rigtig god og med mange valgmuligheder, selv om der var det samme udvalg hver dag. Poolområdet er dejligt, og fitnessfaciliteterne er udmærkede. Placeringen er fin med en handelsgade med mange muligheder lige om hjørnet og busforbindelse til centrum lige uden for døren. I løbet af ugen arrangeres der temaaftener i hotellets restaurant. Vi deltog i Valentine Day-arrangementet, hvor der var gjort meget ud af det, så det var en virkelig hyggelig aften med både dejlig mad og vin/drinks til en yderst rimelig pris. Der er tale om et hotel, hvor vi gerne vender tilbage, hvis vi igen kommer til Bahrain."

• Arch Hotel Point fra anmeldelser: 6

"Fantastisk personale! Virkelig søde. Og især kæmpe ros til manageren på hotellet der var virkelig hjælpsom og venlig."