3. Beoordelingen B&B en herberg: Catalonië
Catalonië Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Magatzem 128 Beoordelingsscore: 10

“Personeel en check-in perfect. Personeel zeer reactief. Ontbijt is perfect. Eenvoudig, maar voor ons alles wat we op prijs stellen: heerlijke espresso, vers sinaasappelsap en warme croissant.”

• “Hartelijke, lieve mensen. Een toplocatie op platteland vlakbij treinstation (15 min lopen) . Je kunt treinen naar Girona en Barcelona. Authentieke boerderij die volwaardig verbouwd is. Smaakvol ingericht binnen, grote ruimte met zwembad buiten. Krijg je de kans....neem dan deel aan de table d'hôtes. Je eet meer dan prima voor een top prijs . In Caldes de Malevalla is een hele grote Spa”

• Forget Me Not Barcelona Beoordelingsscore: 9

“Locatie, schoon, vriendelijk personeel en flexibel dat we bagage mochten stallen en zeer goed ontbijt”

• Hostal El Callejón Beoordelingsscore: 7

“vriendelijk personeel”

• Hostal Mont-Rock Beoordelingsscore: 10

“De lokatie was erg mooi Midden in het dorpje Mooie kamer Heel erg romantisch”

• Cal Pons Beoordelingsscore: 10

“Hele mooie romantische kamer”

• Fonda Toldra Beoordelingsscore: 8

“Prachtig uitzicht vanuit ontbijttafel. Aardige host. Wasservice, ruime kamers. Er ontbrak niets. Mooie ligging midden in het dorpje.”

• Easy Sants by Bossh! Beoordelingsscore: 7

“De locatie, dicht bij Barcelona Sants. De kamer was klein, maar had alles wat nodig was. De kamer was achoon.”

• Bellsol Rooms Beoordelingsscore: 8

“Schoon appartement alles aanwezig voor een fijne vakantie. Niet groot maar goed om met 2 personen te verblijven.”

• P&R hostals Maria Rosa Beoordelingsscore: 9

“Zeer ruime kamer, erg vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding”