3. Beoordelingen vakantiewoningen: Catalonië
Catalonië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Ona Jardines Paraisol Beoordelingsscore: 8

“Wij gaan er weer terug op 13 juni 2024”

• Villa-Barcelona Beoordelingsscore: 8

“Rust ruimte en uitzicht”

• 22B puigmal D Beoordelingsscore: 8

“Onze verwachtingen waren laag, gezien de benedenverdieping niet verzorgd was en we niet wisten of we nu beneden of boven zouden verblijven. Het was een aangename verrassing dat de ingang in het kleine steegje bleek te zijn en toen we op de bovenverdieping de deur openden, waren we heel tevreden. Mooi knus appartement met persoonlijke touch.”

• “Het appartement was super schoon, compleet ingericht met goede spullen (O.a. waterkoker, goede pannen, bestek, borden, etc etc). Heerlijk bed, fijne douche helemaal prima! Contact met de host liep uitstekend eerst via booking.com, daarna via WhatsApp.”

• RVHotels Estartit Confort Beoordelingsscore: 8

“We zaten eerst op de 2 e etage maar ivm invalide man heb ik gevraagd of ik naar beneden kon en was op dat moment geen probleem dus ze hebben goed gehandeld”

• Apartamentos Indasol Beoordelingsscore: 9

“Netheid,rust,zeer ruim appartament dichtbij het centrum”

• Aparthotel del Golf Beoordelingsscore: 8

“Mooi ruim appartement met uitzicht op zwembad. Alles schoon en netjes. Grote keuken/woonkamer, ruime slaapkamer. Alles was top.”

• Ola Living Merce Beoordelingsscore: 9

“Perfecte locatie. Op loopafstand van Ramblas, strand en el Born. Ligt aan een grote weg dus taxi ook zo gepakt. Mooi uitzicht en prima voor een kleine groep”

• BELLAMAR 25 Beoordelingsscore: 10

“Perfecte ontvangst door Francesc. Had een mooie attentie klaargezet, zowel in de woon-als de badkamer. Appartement voorzien van alle comfort, mooi groot appartement. Uitstekende locatie, dicht bij het strand en bij het centum van Cambrils.”

• Loft Alguer en Ametlla de Mar Beoordelingsscore: 6

“De locatie was in nauwe straat wel dichtbij voorzieningen.”