2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av ferieboliger i Catalonia
Catalonia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Perfekt for 4 voksne (som kan dele rom). Rolig, sentralt og kort vei til alt som metro, supermarked og kafeer. Lett å få kontakt med utleier, som svarte raskt og var veldig behjelpelig!»

• Apartamentos Porta Coeli Omtalescore: 7

«Jeg likte leiligheten, du hadde det meste du trengte, du kan sove 6 personer her😊du kan lage mat og div. Personene i skranken på marfina var veldig hjelpsom samt hyggelig og dem hjalp oss til det vi trengte😊 du føler deg veldig trygg her siden alle leilighetene du leier kan du stenge med ett gitter som du kjører ned samt at du kan låse døren😊 Skulle gjerne likt å hatt ett kart over område i hvær leilighet til nærmeste resturanger samt annbefalinger, samt hadde jeg også likt om hvordan strømmen skal kobles til når du kommer inn i leiligheten, key carden skal inn i den hvite boksen, men dette er ikke alltid så synelig. De har sykkler du kan låne, men skulle gjerne fått justere setet opp/ned ved behov, de har bord tennis😊»

• «God senger . Greit med utstyr. Grei kommunikasjon med utleier for å få innlogging . Grei beliggenhet.»

• Bravissimo Cort Reial-1A Omtalescore: 9

«Nydelig leilighet midt i gamlebyen.»

• Charmsuites Nou Rambla Omtalescore: 8

«Fin beliggenhet. Stor leilighet.»

• «Beliggenheten. Fantastisk nabolag. lett med undergrunn og koselig vei til sentrum. Ene soverommet var kjempebra.»

• OLYMPIC VILLAGE Omtalescore: 7

«Veldig praktisk med to bad og alle hvitevarer man trenger. Liten, men koselig balkong. Fin beliggenhet, kun en kort spasertur til stranda og grei gåtur til sentrum. Hyggelig utleier!»

• «Romslig, luftig leilighet. Velutstyrt, savna ingenting. Passa godt for vår familie på 5stk. Veldig fin beliggenhet.»

• «Tolles Apartment, tolle Lage.»

• «Fin størrelse på leiligheten. Det var reint. Fantastisk stor og fin balkong. Flott beliggenhet.»