2. anmeldelser av hoteller i Israel
  3. anmeldelser av hotell i Sentraldistriktet i Israel
Sentraldistriktet i Israel Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «God frokost. Vennlig personale.Fin terrasse.»

• Margoa Hotel Netanya Omtalescore: 8

«Frokost - betjening - delvis beliggenhet - omgivelser - stedet»

• Residence Hotel Omtalescore: 9

«Fantastisk beliggenhet, med kort gåavstand rett til stranden og til bysentrum. Fine rom, men enkel standard. Parkeringsplass for bil. Utrolig god service, og veldig hjelpsom resepsjon. Vi fikk sjekke inn ekstra tidlig, og når vi hadde sjekket ut, men skulle ha stranddag før vi kjørte videre om kvelden, så fikk vi låne strandhåndklær, og bilen fikk fortsatt stå på parkeringsplassen. Velger dette hotellet igjen neste gang jeg skal til Netanya!»

• Hotel Alma - Near The Sea Omtalescore: 5

«Internasjonal frokost.»

• «Bra beliggenhet»

• Savoy Sea Side Hotel Omtalescore: 8

«Nära stranden»

• «Das Personal war sehr freundlich und die angebotenen Ausflüge sind klasse organisiert. Die Dachterasse ist definitiv ein Highlight. In Summe ein erstklassiger Aufenthalt.»

• Dan Tel Aviv Hotel Omtalescore: 9

«Piscines d eau de mer»

• Sam&Blondi Omtalescore: 9

«Vi var på kort bytur, en familie på 4 med to tenåringer. Hotellet er en renovert bygning i Shenkin, perfekt beliggenhet for oss som elsker TLVs «hjerte». Gangavstand til det meste. Fin takterrasse, hyggelig personale, komfortable senger, rent, kaffemaskin og vin.»

• «Romslig, praktisk. Verten hentet oss på flyplassen, ok taxipris. Fikk rom 1 døgn til pga krigen( kunne ikke reise videre) og kjørte oss til flyplassen da vi reiste ( kunne risikert raketter)»