2. Hotellrecensioner SER
  3. Recensioner för semesterboenden i Mellersta Serbien
Mellersta Serbien Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Rent och fint . Trevlig personal bemötande .”

• Super seven inn Gästbetyg: 10

”Hotelets manager är en pärls.”

• Studio Hram 2 Gästbetyg: 1

”Ingenting”

• Ben Akiba Luxury Suites Gästbetyg: 8

”Väldigt bra läge och sval och fin lägenhet. Härligt med balkong”

• SPA 25 Gästbetyg: 10

”Ny apartment bra läge trevliga värdar. Bara positiva upplevelse. Starkt rekommendera!”

• Apartman Nina Gästbetyg: 10

”Allt är ok”

• Apartment White Belgrade Gästbetyg: 8

”Närheten till hela Belgrads innerstad. Relativt lugn gata på kvällen med nära till matställen och affärer.”

• Kalemegra Gästbetyg: 10

”En mycket trevlig värd, en fin, bekväm, tyst, trevligt designad, välbelägen och välstädad lägenhet.”

• Kuća Veneto Gästbetyg: 10

”Bra läge, rent, bekväm. Jag planerar komma i september.”

• ”Wow! Detta fantastiska boende har verkligen förgyllt vår minisemester. Här finns det allt man behöver samt det lilla extra som värden har tänkt på, kaffe, socker, mjölk, olja, vinäger, choklad till barnen, disk- och tvättmaskintabletter osv. En härlig känsla att man kan bara landa och njuta av sin vistelse. Lätt och tydlig komunikation med värdar. Det var också inga problem att vi kom strax efter 1 på morgonen efter vår flyg var försenad. Lägenheten var välplanerad, välstädat, med fin inredning och allt man kan tänka sig behöva. Terassen var ett stort plus, ljuvligt att sitta där på morgonen och dricka sitt kaffe. Jag hittade absolut ingenting som skulle saknas. Detta boende rekommenderas starkt! En av de bästa jag varit med om. Kommer definitivt tillbaka.”