3. Hotelbeoordelingen: Centre
Centre Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel de la Gare Beoordelingsscore: 1

“reservering gedaan ik kom aan na een reis van 7 uur met de auto ik wordt niet eens binnen gelaten !!!! Ik heb betaald en heb recht hierop hoe durven jullie MIJN gereserveerde en voor betaalde kamer weg te geven OPLICHTERS!! Ik ga hier werk van maken dit is verschrikkelijk SLECHT SLECHT SLECHT! Er staat inchecken vanaf 14:00 ! Dus al kom ik in de nacht dat maak ik zelf uit ik heb betaald ! Tevens heb ik pas onderweg om 20:30 kunnen betalen en reserveren dus als jullie geen kamer vrij hadden moesten jullie de kamer OFFLINE HALEN OP BOOKING IK EIS MIJN GELD TERUG!!! OPLICHTERS”

• Ibis Tours Centre Giraudeau Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamer, breed bed”

• La Renaudière Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• La Borde en Sologne Château & Spa Beoordelingsscore: 10

“Alles was perfect”

• Le Cheval Blanc Beoordelingsscore: 8

“We zijn hier vorige week ook al geweest en toen vonden we het jonge meisje bij het inchecken onaardig en geirriteerd. Nu een week later hebben we weer gekozen voor het zelfde hotel omdat onze auto hier nog stond. Vandaag ging het een stuk beter. Ze had het druk omdat ze 8 tafels alleen moest bedienen en ook nog de binnenlopende gasten bij de receptie moest inchecken. Dat deed ze heel goed en netjes. Een kleine lach op haar jonge gezicht zou wonderen doen maar dat komt misschien nog wel. De eigenaresse was gezellig en vriendelijk. Ditmaal hadden we ook een diner. Dat was voortreffelijk. Hier was echt een goede kok bezig.”

• “De bedden sliepen (na 10 dagen camping bedden) heerlijk! En het personeel was erg vriendelijk.”

• Domaine des Dryades Beoordelingsscore: 7

“Fijne spa”

• “De geluiddichte kamer”

• ibis Styles Bourges Beoordelingsscore: 7

“Super vriendelijke receptionist. Heel behulpzaam en duidelijke communicatie”

• Logis Hôtel Le Relais Louis XI Beoordelingsscore: 8

“De locatie aan de rivier. De plezierige ontvangst en een uitstekend zelfstandig restaurant in een oud gewelf.”