2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen Thailand
Chaweng Area Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• OZO Chaweng Samui Beoordelingsscore: 8

“De ligging het ontbijt en de grote van de accomodaties groot zwembad met genoeg ligbedden ook op het strand gedeelte.”

• J4 Samui Hotel - SHA Plus Beoordelingsscore: 10

“Super propere kamers!!”

• Chaba Cabana Beach Resort Beoordelingsscore: 8

“Mooie plek! Erg attent personeel!”

• Combo Beach Hotel Samui Beoordelingsscore: 7

“Ruime kamer Zwembad aan zee Airco was goed Schoon verblijf”

• “De directe ligging aan het strand waar ligbedden en parasols beschikbaar waren en het uitstekende restaurant met vriendelijk personeel.”

• Chaweng Villawee Hotel - SHA Plus Beoordelingsscore: 9

“Locatie en hygiëne en personeel”

• “De bungalow die ons als eerste werd aangeboden lag direct tegenover een bungalow die gerenoveerd werd. Heel veel herrie van het slijpen van tegels. Na een klacht bij de receptie een betere locatie toegewezen gekregen. Deze beviel goed.”

• “Hele goedkope kamer voor wat je krijgt. Hadden de kamer met dompelbad en dit was heel leuk! Locatie ook fijn en heel mooi resort. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden hier 1 nachtje omdat we op doorreis waren, maar volgende keer toch maar een extra nachtje boeken!”

• First Residence Hotel Beoordelingsscore: 9

“Hele mooie kamer, goed schoon met vriendelijk personeel! Lekker ontbijt en zwembad!”

• Ploen Chaweng by Tolani Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk en gastvrij personeel, dicht bij het strand, via the cove hotel naar het strand toe+_ 20 meter om de hoek rechts. Scooter via hotel geregeld, goede service, no scams. 100 bath max met tuktuk naar central samui voor 2 pers.”