2. Hotelanmeldelser for Italien
Cilento Coast Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Insonnia Point fra anmeldelser: 2

"rent"

• Hotel Mareluna Point fra anmeldelser: 10

"Lækker pool - altid plads"

• Palazzo Gentilcore Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed og restauranten serverede meget lækker aftensmad"

• Hotel Schuhmann Point fra anmeldelser: 8

"Behageligt dejligt beliggenhed ved et fantastisk hav. Et fantastisk flot hotel. Gratis parkering i parkeringskælder"

• Hotel Locanda dei Trecento Point fra anmeldelser: 7

"Et stort værelse med en stor balkon hvor der var udsigt ud over vandet, dog mod ekstra betaling Der var dog noget støj når døren var åben Men et dejlig sted at sidde og nyde solen"

• Casa Vacanze e B&B "L'Eco del Mare" Point fra anmeldelser: 9

"Vi var en familie på 2 voksne og 3 børn der besøgte stedet under en omrejse omkring Napoli. Ejeren bor i samme bygning og udlejer 4 lejligheder ud. Lejligheden er meget privat, der er egen indgang og faciliteter. Stedet ligger op af en stejl bakke med fantaststik udsigt ud over Agopoli by og havet. Stranden ligger små 4 minutters kørsel fra stedet, hvor der også er en masse resturanter. Der er superfin parkeringsmuligheder og ved ankomst blev vi modtaget af ejeren Dina, der henviste os til lejligheden som vi havde booket. Hun var utrolig hjælpsom og påtrods af vores manglende Italenske kundskaber, fik vi tips til både badestrand, pizzaria og indkøbsmuligheder i nærheden. Lejligheden var utrolig ren, flot, stor og havde alle de faciliteter vi havde brug for, også vaskemaskine! Der var også to terresser, begge med utrolig flot udsigt over byen og havet! Vores lejlighed havde ikke morgenmad med i prisen, men Dina tilbød os en dejlig morgenmad for en meget rimlig pris. Vi fik en varm modtagelse af hele familien i huset og Dina var en meget imødekommende mod os og var bestemt med til at gøre vores 5 dage i Agopoli til en super ferie! Stedet har vores varmeste anbefalinger."

• Grand Hotel Santa Maria Point fra anmeldelser: 10

"Placeringen Udsigten Stranden Morgenmaden"

• Parco Dei Principi Point fra anmeldelser: 9

"Ok"

• Blue Bay Suite & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Rigtig fin beliggenhed. Tæt på dejlig stand, tæt på restauranter og byliv. Der er ikke langt til stigningerne i bakkerne øst for byen, og det er fint, når man gerne vil se området på cykel"

• Hotel Mare Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt hotel, med skønt og hjælpsomt personale. Lækkert ude område, med pool, med smart system hvor man har faste liggestole, privat adgang til strand, behageligt musik ved poolen og flot udsigt. Værelserne var pæne og rene."