Costa de Valencia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Olympia Consul del Mar Beoordelingsscore: 8

“Mooi hotel. Vriendelijke medewerkers. Schone nette kamer.”

• Tu&Me Resort - Adults Only Beoordelingsscore: 7

“Hotel goed bereikbaar, grote parkeerplaats. Strand en stad goed bereikbaar met de auto. Kamer prima, groot balkon. Groot zwembad met ligbedden. Mogelijkheid om hond mee te nemen.”

• Ilunion Aqua 4 Beoordelingsscore: 4

“De winkelcentrum dichtbij”

• YOURS boutique stay Beoordelingsscore: 9

“Smaakvolle inrichting. Leuke uitleg van bezienswaardigheden in de stad bij de ontvangst. Veel fietsverhuur in de straat, leuke tour gedaan met Verrassend Valencia.”

• Zenit Valencia Beoordelingsscore: 10

“Fantastische ruime kamer met groot dakterras. Schoon. Stil. Comfortabel. Dichtbij centrum en station. Vriendelijk personeel. Aanrader! Heb genoten van het verblijf. En kom zeker eens terug!”

• MYR Plaza Mercado & Spa Beoordelingsscore: 10

“Kamer en ligging”

• Silken Puerta Valencia Beoordelingsscore: 8

“De locatie is zeer gunstig Met 15 min op de fiets naar het oude centrum en ook het strand is 15 minuten fietsen.”

• NALU Valencia Boutique Rooms Beoordelingsscore: 9

“Zeer centraal gelegen midden in het oude centrum.Fietsverhuur onder het hotel, en op loopafstand restaurants en winkels etc Het hotel was modern, schoon, goed bed, heerlijke airco.Koffie en water op de kamer, werd ook aangevuld.We konden pas 14.00 inchecken, maar op een paar minuten lopen zat het kantoor en daar werden we zeer vriendelijk ontvangen en konden we gebruik maken van het toilet en onze koffers achterlaten.Ook was deze meneer zeer behulpzaam met vragen, tips etc. Een aanrader Nalu !”

• “Het appartement was ruim/groot!”

• Cosmo Hotel Boutique Beoordelingsscore: 6

“Locatie”