2. Hotelbeoordelingen Ierland
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Leitrim
Leitrim Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• The Brandywell Beoordelingsscore: 10

“Top locatie, top gastheer, heerlijke bedden, prima douche, fijne kamers. Het is een hotel boven een pub, maar het is vanaf 23:00 uur stil, dus geen last van de pub. Heerlijk ontbijt, super aardige gastheer. Prachtige omgeving.”

• Aisleigh Guest House Beoordelingsscore: 8

“was gewoon goed”

• Leanna's Lodge, Keshcarrigan Beoordelingsscore: 7

“Lekker veel ruimte, goede bedden en fijne douche.”

• The Brandywell Beoordelingsscore: 9

“Erg gezellige plek, mooie ambiance van echt Ierse pub/accommodatie, Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten zowel ontbijt als diner. Heerlijke bedden .”

• 4 The Archways Beoordelingsscore: 10

“Een fijne kamer en ensuite badkamer. En extra's zoals een kleine koelkast in de slaapkamer met flesjes water en daarnaast de beschikking over een wasmachine en droger. Locatie was prima, je loopt zo het centrum in en de grote algemene algemene parkeerplaats was veilig.”

• Clancys Of Glenfarne Beoordelingsscore: 10

“Supervriendelijke hosts. Had normaal een eenpersoonskamer op het eerste maar wisten niet dat ik een hond bij had. Ze hebben dat binnen de kortste keren opgelost en toen kreeg ik een driepersoonskamer op het gelijkvloers. Goede bedden. Vernieuwde moderne badkamer Aan de overkant is ook een megagezellige kleine pub. Eerste dag had ik geen cash bij (kaart ging niet) en mijn host heeft dat voor me geregeld. Voorts een goede locatie om de streek te verkennen”

• Aisleigh Guest House Beoordelingsscore: 8

“Erg vriendelijke ontvangst. Kamer schoon en gezellig. Koffie/thee facititeiten. Ontbijt was super.”

• Leanna's Lodge, Keshcarrigan Beoordelingsscore: 10

“Ruime en mooie moderne kamers, goed internet op locatie. Ontbijt meerdere keuze menu's en mogelijk op verschillende tijden. Personeel erg behulpzaam en erg vriendelijk. Aanpassen van aankomsttijd was zeer makkelijk en geen probleem.”

• Five Glens Inn Beoordelingsscore: 9

“Verrassende accommodatie met prima faciliteiten voor een gezin.”

• Topper's Rooms Guest Accommodation Beoordelingsscore: 9

“Kleine maar fijne kamer in het centrum van het aangename stadje Carrick on Shannon. Prima bed en goede douche.”