2. Hotelbeoordelingen Ierland
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Galway County
Galway County Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Boutique Guest House Beoordelingsscore: 7

“De locatie, de self catering voorziening, koffie en thee aanwezig was een plus, parking voor de accommodatie.”

• Furthest Point West Beoordelingsscore: 10

“We kwamen hier bij toeval terecht omdat onze eigenlijke boeking was overboekt maar vonden een echt pareltje. Laura had zelf scones en kaneelbroodjes gemaakt en met uitzicht op de oceaan hebben we heerlijk ontbeten. We hebben heerlijk over het schiereiland gewandeld zonder iemand tegen te komen. Mischien een van de mooiste plaatsen van Ierland.”

• Kilbree House B&B Beoordelingsscore: 7

“Prima voor 1 overnachting Ontbijt was goed”

• Ocean Lodge B&B Beoordelingsscore: 10

“Rustige plek met ruime kamer en ruime en suite badkamer. Fijne parkeerplaats bij het huis.”

• All the Twos Lodge Beoordelingsscore: 8

“De lokatie was echt goed. En de kamers lekker ruim. Gebruik van de magnetron en eettafels beneden is perfect.”

• Aran View - Radharc Arainn B&B Beoordelingsscore: 5

“Gastvrijheid”

• Padraicins B&B Beoordelingsscore: 9

“Mooie rustige ligging aan een baai. Ideale uitvalsbasis om de Connemara te ontdekken. Fijn restaurant en typisch Ierse pub. Attente medewerkers en zeer verzorgde maaltijden.”

• Dun Ri Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Prettige ontvangst, goede hotelkamer, midden in het centrum en goed ontbijt.”

• “Fantastische ligging, alles wat je nodig hebt in de kleine keuken en 's morgens voorziet de eigenaar fruit, brood en cereals, zeer rustig, we hebben ervan genoten”

• Lakeland Midsummer Lakehouse Beoordelingsscore: 9

“Heel fijne b&b! Hartelijke ontvangst door de eigenaar en Billy (een superlieve hond). De kamer was fantastisch; ruim, heerlijk bed, eigen ingang via eigen terras met zitje. Uitzicht op het meer. Zo mooi!! Ontbijt was heerlijk!! Full Irish (op mijn verzoek zonder black pudding en zonder sausage). Eigenaar erg gastvrij! Met de auto naar Oughterard gereden voor diner (6 minuutjes). Kortom; aanrader!”