Crete Senesi Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Ristorante Borgo Antico Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke locatie”

• Bosco Della Spina Beoordelingsscore: 6

“Mooie locatie, de bedden zijn prima. Stoelen zijn klapstoelen zitten niet comfortabel die mogen ze wel vervangen voor normale stoelen, de banken zijn tegelijk bedden zitten zeer oncomfortabel. dit is een minpunt. In het appartement wat wij hadden hoorde je om de 30 seconden een bromtoon, heel irritant was niet te verhelpen. In het restaurant kun je heerlijk eten en vriendelijk personeel, dat is een pluspunt.”

• Hotel Ghibellino Beoordelingsscore: 8

“Fietsvriendelijk”

• 1000 Miglia Beoordelingsscore: 9

“Wij kregen een gratis upgrade. Een camere matrimoniale in plaats van twee losse bedden. De matras was goed en de kamer had sfeer. Wij hadden een klein balkonnetje”

• Hotel More di Cuna Beoordelingsscore: 10

“Excellent hotel, niets op aan te merken”

• Albergo Di Murlo Beoordelingsscore: 10

“Onthaal van Sarah”

• Agriturismo San Giorgio Beoordelingsscore: 7

“Mooie rustige locatie. Royale kamer, met eigen keuken. Ontbijt in de tuin met uitzicht op Sienna.”

• Abbadia Sicille Relais Beoordelingsscore: 4

“ligging”

• Laticastelli Country Relais Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel, hele ruime kamer, goed bed, lekker ontbijt en restaurant. Zwembad was ook genieten!”

• Antiche Dimore Vescovado Beoordelingsscore: 9

“Hartelijke ontvangst. Zeer ruime slaapkamer met goed bed en ruime kamer met bank en zitjes. Prachtige tuin. Alles goed afgerasterd zodat ons hondje buiten kon lopen. Onze gastheer sprak goed Engels en was zeer hulpvaardig.”