2. Hotelanmeldelser for Peru
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Cusco
Cusco Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• linda house cusco Point fra anmeldelser: 10

"Super søde værter. Der stod klar til at hjælpe os lige fra da vi kom og helt ind til vi tog afsted en sen aften. selvom check ud var kl 10.00 på afrejse dagen, spurgte de om vi ikke havde lyst til at have værelset et par timer mere da det alligevel regnede udenfor og vi skulle med en sen natbus. Så sødt og god service! Vil til enhver tid vælge dette sted igen og du får super lækre værelser og morgenmad for meget billige penge! Mange tak!"

• BROTHERs HOUSE II Point fra anmeldelser: 7

"The owner was very helpful. The room was clean"

• Hospedaje Apu Salka Point fra anmeldelser: 6

"Tæt på byen. Sød vært og fin morgenmad. God pris."

• "Udsigten over byen er flot. Morgenmaden serveres ud mod haven og et lille vandfald."

• Posada Azul Cusco Point fra anmeldelser: 10

"Et charmerende sted, med en helt fantastisk vært! Angel har hele vejen igennem været hjælpsom, og super rar - desuden laver han måske Cuscos bedste morgenmad. En stor anbefaling."

• Mistico Machupicchu Eco B&B Point fra anmeldelser: 9

"Gode senge og dejligt stort badeværelse."

• Hotel Casa Fierro Cusco Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden var god, håndklæder blev skiftet hver dag, fin morgenmad"

• Cochito Cusco Point fra anmeldelser: 5

"Beliggenheden var virkelig god. Prisen var meget billig, så faciliteterne passede meget til prisen"

• Hospedaje Quillabamba Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmaden var rigtig lækker, vi fik avokado og banan sandwich, super god kombination. Værten var hjælpsom."

• EColodge Ccatan Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet ligger skønt, tæt på bjerge og med en dejlig stor have og stadig med gåafstand til byen. Yame er en super sød og god vært."