2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Kykladerne
Kykladerne Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Golden Bird's Point fra anmeldelser: 10

"Spritnyt hotel (maj 2024) med meget luksus feel. Man har alt, hvad man skal bruge og mere til. Personalet er meget venligt og let at komme i kontakt med."

• "Udsigten, den er fantastisk!"

• Hypnōs boutique villa Point fra anmeldelser: 9

"Meget lækker pool/jacuzzi. Mange spisesteder og butikker i meget tæt afstand. Værten var fantastisk ift alt, selv efter vi tjekkede ud og var i en anden bolig på øen, hjalp han med udlejning af båd, taxa osv. 10/10 til Robert. Gåstand til Fira ca 15min."

• Kritikakis Village Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Personalets service er noget af det bedste, hvis ikke det bedste, jeg nogensinde har oplevet - hver eneste ansat var smilende og imødekommende, og de havde alle oprigtigt lyst til at være der for os og de andre gæster. Derudover var selve hotellet sindsygt flot og lækkert, at man ikke havde været sur over at betale flere penge for det. Helt klart det hotel vi skulle bo på igen hvis vi skulle tilbage igen!"

• Elia Concept Apartments Point fra anmeldelser: 8

"Skøn udsigt"

• Amorgos Elegant Houses, 6 Villas Point fra anmeldelser: 10

"Super lækkert hus, med alt hvad man behøver. Dejlig udsigt. 2 terrasser."

• Casa Anna Suites Point fra anmeldelser: 10

"Sødt personale og dejligt rent:)"

• Katerina Babis Studios Point fra anmeldelser: 5

"Super velbeliggende pensionat, hvor 1. salen er renoveret, men det er stue etagen ikke, og derfor billigere i pris."

• Anemos and Almyra Point fra anmeldelser: 10

"beliggenhed var lige det jeg rejste langt for. Stor fornøjelse og vil gerne tilbage en anden gang bare for den smukke, enkle og tilstrækkelige indretning. Smukke solnedgange og et ikke over-besøgt sted."

• Fouli,Syros Apartment,Ermoupoli Point fra anmeldelser: 7

"tæt på vandet og centrum af byen. Selve indretningen og kvaliteten af boligen var helt i top. Værterne var søde og tog imod selvom den var over klokken 22 aften da jeg ankom."