2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av ferieboliger i Kykladene
Kykladene Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Nomikos Villas Omtalescore: 6

«Fint med egen balkong, fint med aircondition»

• Flaskos Suites and more Omtalescore: 8

«Fint sted»

• «Veldig fin leilighet med alle fasilitetene som trengtes. Personalet var utrolig hyggelig og hjelpsomme med alt vi trengte, også ting utenom hotelloppholdet. Rolig område uten bråk og forstyrrelser. Anbefales virkelig for reisende som ønsker en avslappende og rolig opphold. Både vert og annet personal var utrolig hyggelige.»

• IL Vento Premium Omtalescore: 10

«Veldig nært flyplassen og sentrum. Kjempe hyggelig personalet og koselig apartment med alt man trenger. Nydelig stemning ved bassenget. Anbefales på det sterkeste!»

• Eleonas Apartments Omtalescore: 10

«Rent, fredelig, bra utstyrt romslig, solsenger og 2 utendørs sittegrupper, sentrumsnært og nært buss»

• Galini Pension Omtalescore: 8

«Renholdet og verdens hyggeligste vertskap/vertinne.»

• Green Apple Omtalescore: 8

«Komfortabelt og velutstyrt lite hus bestående av kjøkken og 2 soverom samt stor uteplass/terrasse. Privat parkering for bil på eiendommen. God beliggenhet, kort vei til nærmeste strand og kun få minutters gange til sentrum av Pollonia med flere spisesteder.»

• My Kythnos House Omtalescore: 10

«Jeg likte alt hos Nicol og My Kythnos house. Fantastisk flott leilighet ,utrolig rent og og veldig hjelpsom vert. Jeg bor her gjerne igjen. Trist å måtte dra.»

• Anna Studios Omtalescore: 5

«Rommet var rent og pent og Nikitas var veldig hyggelig.»

• Fos Suites Omtalescore: 10

«Alt, absolutt alt!! Nydelig terrasse, senger , godt tykk i dusjen, beliggenhet med fantastisk utsikt! Siva var bare helt nydelig og viste ikke hva godt hun kunne gjøre for oss!!»