2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Dodekanisos
Dodekanisos Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Balaskas Hotel Gästbetyg: 10

”Vänlig och tillmötesgående ägarfamilj som välkomnade oss personligen. Mycket rent och fint hotell med vacker trädgård. Hela vistelsen var av ett rofyllt slag man sällan stöter på.”

• ”Läget Bra med skåp för kläderna Badrummet nyrenoverat o fint”

• Annas Houses Gästbetyg: 9

”Rummet var fräscht, läget fantastiskt och en härlig utsikt över hamnen och vattnet.”

• Irinoula Apartments Gästbetyg: 10

”Mycket välskött, familjärt och mysigt pensionat. Fantastiskt trevlig och omtänksam värdinna. Studion var rymlig, personligt inredd med sköna sängar, rent och fräscht. Myggnät i alla fönster. Stor egen torkställning i loftgången med eftermiddagssol. Att tillaga frukost och lättare måltider går utmärkt. Bodde där första veckan i maj och då behövdes ej aircon. Läget är utmärkt med stranden, bar och restauranger endast en minut från boendet. Ändå lugnt läge bakom strandpromenaden. Parkering finns precis utanför pensionatet. Vi kan varmt rekommendera detta boende till alla som vill uppleva ett avkopplande och genuint Grekland. Tack Seva och Stelios för en underbar vecka!”

• Calypso Hotel Gästbetyg: 9

”Ligger mitt i centrum av allt i hamnen. Snyggt och mycket välstädat.( varje dag) Hotellet/ studios med allt du behöver. De äger oxå en restaurang och supermarket.”

• Seva' s Studios Gästbetyg: 8

”Utsikten från den 360°-balkongen var magisk. Att vakna med tuppen & gå ut på balkongen och se på soluppgången var magisk. Nära Hamnen & resturanger. Ingick frukost som serverades utanför lägenheterna.”

• ”Stora ytor, fin balkong i söderläge över viken. Hjälpsam värdinna. Hon fixade skoter från Skala.”

• Dias Studios & Suites Gästbetyg: 9

”Bra frukost gott kaffe”

• Kristina´s rooms Gästbetyg: 9

”Vi gillar läget och den trevliga personalen.”

• Kathara Bay Apartments Gästbetyg: 8

”Lugnt och avskilt”