2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Dubrovnik-Neretva
Regio Dubrovnik-Neretva Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartmani Kralj Beoordelingsscore: 10

“Het was een mooi appartement. Leuk balkon. Mooi uitzicht. Goede ligging!”

• Apartments Barić Kučište Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie met uitzicht op zee vanuit de kamers en het balkon, schoon appartement en een vriendelijke gastheer.”

• Apartman Fani Beoordelingsscore: 10

“Goede locatie en makkelijk te bereiken, appartement had werkende airco en fantastische faciliteiten. Heldere instructies”

• Villa Vanna Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi vakantiehuis en van alle gemakken voorzien! We hebben een geweldige vakantie gehad!”

• Apartments Grbic Beoordelingsscore: 8

“De ligging en mooi strand”

• “De ligging ( zeezicht) en de mobile home was heel schoon👍Rustige omgeving. Mooi strand. Leuke ontvangst bij de receptie.”

• Diving Apartments Beoordelingsscore: 10

“We waren met een groep van 6 personen en hadden beide appartementen gehuurd. Mooie ruime appartementen met goede keuken en airco. Op loopafstand van restaurants en mooi strand. Leuk rustig dorpje zonder massa tourisme”

• Old Harbour City Center Apartment Beoordelingsscore: 8

“Super centraal appartement. Wij verbleven hier 1 nacht met een baby van 9 maand. We konden om 12 uur al terecht. Parkeren kan bij de haven voor €20,- per dag. Wij zijn lopend de stad in gewandeld, dat duurt ongeveer 20 minuten. Met de bus kan ook die gaat elke paar minuten. Er zijn veel trappetjes dus het meenemen van de buggy was niet ideaal. Appartement was groot en prima.”

• Holiday Home Barbara Beoordelingsscore: 10

“Fantastische locatie voor rust zoekers. Terras aan het water was geweldig, en een goed restaurant op 150 meter, wat wil een mens nog meer. De host woont dichtbij en was erg vriendelijk. Ons vliegtuig vertrok pas 's avonds, later uitchecken was geen enkel probleem. Parkeerplaats bij het huis is wel wat krap, maar er is ook parkeermogelijkheid op 100 meter afstand.”

• Villa Tiha Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie en prachtig terras. Groot en ruim. Erg vriendelijk. We hadden graag langer willen blijven.”