2. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
  3. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
England Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Stille område.»

• Arriva Hotel Omtalescore: 7

«Tross lite rom og bad var alt nyoppusset og rent, i motsetning til noen negative omtaler om hotellet. Meget sentral beliggenhet nær King Cross.»

• President Hotel Omtalescore: 7

«Sentralt beliggende hotell ved Russel Square. Enkel adkomst fra Heathrow flyplass med undergrunnen. Direkte linje uten at en må bytte linje. Området hotellet ligger i er sentralt i forhold til mange severdigheter og har mange spisesteder. Området framstår som trygt og ikke for mange mennesker i forhold til andre deler av London. Dette er et stort hotell med over 500 rom og mange gjester. Til tross for det var innsjekkingen effektiv, og det samme var gjennomføringen av frokosten. Frokosten fremstår som noe kjedelig etter noen dager med det samme å velge i dag etter dag. Vil gjerne bo på hotellet igjen.»

• «Bra frokost. Vi valgte hotellet ut fra beliggenhet nær Victoria stasjon og i gangavstand fra mye av det vi ville besøke. Vi spiste bare frokost på hotellet så kan ikke fortelle noe om andre måltider. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme»

• Central Park Hotel Omtalescore: 8

«Helt ok hotell, med romslig rom. Stort rom til å være London.»

• Fielding Hotel Omtalescore: 8

«Oppmerksomt og hyggelig personale, stille og rolig, flott beliggenhet, rent.»

• The Maycliffe Hotel Omtalescore: 3

«Alt på rommet var rent og ryddig.»

• Park Grand Hyde Park Omtalescore: 7

«Rommet, personale»

• The Baltic Hotel Omtalescore: 10

«Flott hotell fantastisk beliggenhet»

• Britannia Study Hotel Omtalescore: 8

«Perfekt beliggenhet både med tanke på shopping, spising og bussforbindelse. Rommet hadde ikke gulvteppe! Relativt stort rom. Grei frokost»