2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner UK
England Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Acacia Hotel Gästbetyg: 4

”Rent”

• Americana Hotel Gästbetyg: 8

”Hur härligt smakligt alltsammans. Dåligt WiFi på rummet!”

• The Crown Hotel Gästbetyg: 6

”Bra frukostsystem för att minska matsvin. Bra bar tillgänglig Perfekt läge mitt i staden.”

• The Montana Hotel Gästbetyg: 5

”Nära tunnelbana.”

• Byron Hotel Gästbetyg: 10

”Fint rum, utmärkt frukost, trevlig personal.”

• ”Jättefin engelsk frukost👍”

• ”Det var ett utmärkt och bra område. Närhet till det mesta. Man kunde gå och ända hitta guldkorn att se och uppskatta. Kommer absolut att rekommendera det till vänner.”

• ”Det var en upplevelse på riktigt! Personalen var väldigt vänliga och Manoj.. Manojs vänlighet, snällhet, leende, bemötande gjorde hela frukosten till o med hela hotelvistelsen till en upplevelse! Aldrig kände oss så välbehandlad än i den här hotellet. Sista dagen behövde vi åka väldigt tidigt, Manoj förberedde oss frukostpåsar till alla oss. Vilket service! Hotelromet var dagligen finstädat. Hotellet ligger väldigt nära tåg och bussar men ändå lungt med mindre traffik runt. Varmt rekomenderar! 🌸 Tusen tack för allihoppa i hotellet och speciel tack för Manoj! 🌸”

• ”Bra frukostbuffe. Några minuters gångväg ifrån Stansted. Lagom utvilad när vi skulle flyga på morgonen. Kan absolut rekommendera det här.”

• Balmoral House Hotel Gästbetyg: 6

”Hotetellet har ett väldigt bra läge med nära till kommunikationer. Väldigt trevlig receptionspersonal.”