2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner UK
England Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Britannia Study Hotel Gästbetyg: 8

”Läget. Lugnt .”

• The Clarendon Hotel Gästbetyg: 8

”Fantastiskt bra frukost - den bästa bufféfrukost jag ätit på hotell. Trevligt hotell, bra rum, mycket välstädat. 5 min promenad till järnvägsstation, många busslinjer alldeles utanför hotellet.”

• ”Bra läge och bra frukost.”

• The Mad Hatter Hotel Gästbetyg: 9

”Otroligt charmigt hotell med ett genomgående tema (Alice i underlandet), med fantastisk frukost och mycket trevlig och hjälpsam personal. Badrockar och varma handdukar i badrummet. Nära till två tunnelbanestationer. Vi är mycket nöjda och kommer gärna tillbaka!”

• The Columbia Gästbetyg: 7

”Hemtrevligt hotell med trevlig personal.”

• Blakemore Hyde Park Gästbetyg: 9

”Bra läge med närhet tilltunnelbana, Kensington garden och flera trevliga restauranger. Hjälpsam och trevlig personal. Fantastisk Afternoon Tea och mycket bra frukost.”

• The Gresham Hotel Gästbetyg: 7

”Att de serverade frukost och nya läge och trevlig personal.”

• Royal Hotel Gästbetyg: 9

”.Perfekt läge och en bra utgångspunkt för aktiviteter i och i närheten av Bath.”

• The Cumberland, London Gästbetyg: 8

”Läget, frukosten och restaurangen!”

• Phoenix Hotel Gästbetyg: 8

”Vi åker ofta till London och provar många olika hotell. Detta är ett klassiskt London-hotell av gamla stilen. Ofta är de charmiga men lite nedgånga, men detta var väldigt fräscht och fixat. Läget är förstås väldigt bra. Nära till tunnelbanan och bekvämligheter. Hyde Park på gångavstånd.”