2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Fife
Fife Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Clarke Cottage Guest House Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Eigenaar en zijn vrouw stonden ons te woord en gaven enkele tips dat het beter was met de trein naar Edinburgh te gaan dan met de motor. Trein op 5 minuten lopen afstand en heel goed te doen. s'morgens goed ontbijt en wederom weer zeer vriendelijk. Zeker een aanraden. Parkeren achter het pand was geweldig.”

• Remus B&B Beoordelingsscore: 9

“heerlijk uitgebreid ontbijt, een hele ruime kamer en en prachtige gezamenlijke ruimte om tv te kijken of te ontspannen en een grote eetkamertafel om aan te zitten.”

• The Waterfront Beoordelingsscore: 8

“Alles prima. Zeer goed ontbijt.”

• Brackness House Luxury B&B Beoordelingsscore: 10

“Alles. Kamer van ideale grootte, lekker bed, ruime badkamer.. Alles wat nodig is voor een perfect verblijf. Robert doet alles voor je om je perfect thuis te voelen en je een fantastisch verblijf te bezorgen. Geeft tips en aanbevelingen over restaurants, pubs, activiteiten, uitzichtpunten, .... Ontbijt fantastisch lekker en volledig verzorgd naar wensen van de gasten. (Uitgebreid Scottish breakfast)”

• The Waterfront Beoordelingsscore: 8

“We hadden de kamer met uitzicht op de haven. Een hele mooie ruime kamer met een heerlijk bed. Heerlijk ontbijt en personeel super vriendelijk.”

• The Coastal Inn Beoordelingsscore: 8

“Degelijke kamers . Goed ontbijt . Sfeer van een dorp”

• Burntisland House Beoordelingsscore: 7

“Erg riant ontbijt en nette kamer. Wij zijn wandelaars op doorreis dus we zijn moe en blijven op de kamer en hebben verder niet veel fut.”

• No 5 Pilmour Beoordelingsscore: 3

“De locatie”

• Lomond Guest House Beoordelingsscore: 8

“We kwamen erg vroeg aan en we mochten onze zware rugzakken al achter laten en die vonden we ´s middags op onze kamer boven terug. Het ontbijt was ook van een prima kwalitiet”

• Remus B&B Beoordelingsscore: 9

“Fijne ruime kamer met een prima bed. Host Barbara is uitermate vriendelijk en gastvrij. Ze had gezorgd voor iets lekkers in de koelkast op de kamer en het ontbijt was uitstekend. Er was een zeer ruime keuze aan thee en koffie op de kamer. Een aanrader!”