2. Hotelbeoordelingen Zwitserland
  3. Hotelbeoordelingen Zwitserland
Flumserberg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Neu-Schönstatt Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt prima. Lunch gaat, mag iets meer variatie b.v.visgerecht.-Kroketjes& koude schotel- Kroketjes of frietjes.”

• Aparthotel Edy Bruggmann AG Beoordelingsscore: 7

“Plek was prima, onder aan de berg geboekt. Booking geeft aan 3,8 km maar het is veel verder, je moet helemaal omhoog via een slingerweg. Persoonlijk vinden wij dat best leuk. Accomodatie is er eigenlijk alleen voor de wintersport. Wij waren de enige gasten. De douche was perfect!”

• Aparthotel Edy Bruggmann AG Beoordelingsscore: 9

“Super locatie , naast skilift !”

• Hotel Cristal Flumserberg Beoordelingsscore: 9

“De locatie is helemaal top. Ski af, ski aan. Uitstekend ontbijt.”

• Marina Walensee Hotel Beoordelingsscore: 10

“Locatie was voortreffelijk, bij mooi(er) weer nog beter.”

• Hotel Schiffahrt Beoordelingsscore: 8

“Prima ontbijt, geen probleem dat wij de laatsten waren. Zeer vriendelijke bediening. Avond tevoren toen wij het buiten koud vonden worden, geen probleem om binnen verder te eten. Serveerster drong bij diner wel erg aan of wij al een keuze hadden gemaakt. Kamer was keurig en compleet. Mijn vrouw had gouden oorbel verloren, was gevonden, netjes bewaard en wordt opgestuurd.”

• Hotel Schiffahrt Beoordelingsscore: 9

“Leuk gezellig en een erg goed restaurant. Ontbijt ook gewoon goed. Ideaal als tussenstop op doorreis.”

• Marina Walensee Hotel Beoordelingsscore: 9

“De locatie en het uitzicht over het meer. Goed ontbijt en zeer vriendelijke bediening, zowel in het restaurant als aan de receptie.”

• TREMONDI - Boutique BnB Beoordelingsscore: 10

“De locatie, service, het eten en de kamer”

• Hotel Restaurant Bergheim Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijke ontvangst, ruime goede kamers.”