2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen Slovenië
Greater Ljubljana Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Boutique Hotel Asteria Beoordelingsscore: 8

“Goede afstand tot het centrum”

• Best Western Premier Hotel Slon Beoordelingsscore: 7

“Locatie was echt top.”

• City Hotel Ljubljana Beoordelingsscore: 10

“De fantastische ligging echt zowat in het centrum, ontbijtbuffet noem maar op”

• Hotel Meksiko Beoordelingsscore: 8

“De service was erg goed. Ik kreeg eerst een kamer waarvan de deur niet op slot kon. Toen ik dit aangaf bij de receptie kreeg ik meteen zonder problemen een andere kamer. Verder was het personeel erg behulpzaam en ben ik tijdens mijn verblijf meerdere keren gevraagd of alles naar wens was.”

• “Zeer gevarieerd en lekker ontbijt. wij hadden een ruime kamer op de 4e verdieping en een badkamer met prima douche en goede spiegels. Vanuit de luchthaven kan je met de shuttledienst voor € 12 p.p. naar het hotel gevoerd worden (een taxirit kost min. € 42) ! Via Internet kan je dezelfde shuttledienst opnieuw contacteren als je terug naar de luchthaven wil om b.v. een huurauto op te halen.”

• Ljubljana Capsule Hostel Beoordelingsscore: 4

“- de bedden waren schoon en de matrassen vond ik prettig. Maar voor mijn vriend, die rond de 1,90 lang is, was het bed wel net te kort.”

• Atelier Hotel Beoordelingsscore: 8

“Heel aardig personeel, duidelijke uitleg en informatie en tips. Je voelt je meteen welkom. Heerlijk ontbijt, perfecte afstand naar het centrum.”

• City Glamping by ONE66 Hotel Beoordelingsscore: 7

“Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. De kamer kamer had alles wat het moest hebben en was proper.”

• ibis Styles Ljubljana Centre Beoordelingsscore: 8

“Parkeren ernaast en dakterras”

• HOSTEL NPOZNAM Beoordelingsscore: 3

“De bedden waren goed”