2. Hotelanmeldelser for Storbritannien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i London og omegn
London og omegn Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Kula London - Tower Bridge Point fra anmeldelser: 9

"Alt undtagen gardinerne"

• Stylish Rental House SE16 Point fra anmeldelser: 10

"Mega behageligt og hyggeligt"

• The Acton Villas Point fra anmeldelser: 1

"Stedet er placeret tæt på London mht til kollektiv transport. Med Elisabeth Line eller District Line kommer man hurtigt til centrum."

• Aldgate Flats Point fra anmeldelser: 1

"Sengen var god"

• Knightsbridge Precious Retreat Point fra anmeldelser: 10

"Personalet gjorde vores oplevelse uforglemmelig. Stærkt anbefale"

• Canning town -2 bed Luxury Apartment Point fra anmeldelser: 10

"Der var virkelig god service fra hende der havde lejeligheden, hun gjorde alt for os👍👍"

• Rockwell East-Tower Bridge Point fra anmeldelser: 9

"Central beliggenhed, stor lejlighed, alt virkede nyt, ingen trafikstøj om natten (lejlighed ud til togskinner, men togene kører ikke om natten), vagt ved hoveddør til den separate bygning hvor lejligheden var placeret"

• Luxury Apartments in Westminster Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggenhed Meget udførlige instrukser til hvordan vi fandt nøgle og låste os ind Dejlig rummelig lejlighed Man bliver da lidt skeptisk inden afrejse når man læser folks kommentarer, men der er absolut intet at frygte. Lejligheden er virkelig fin. Ja den har nogle år på bagen, men overhovedet ikke gennemslidt og trist at være i. Vi nød vores ophold og ville med glæde booke igen."

• "Fantastisk beliggenhed. Der var larm fra de omkringliggende klubber, men det var vi forberedte på."

• "Beliggenheden og sengen"